גולשים כותבים

פרסמתי בהתחלה רק 2 עבודות. ברגע שראיתי שהן נמכרות פרסמתי את כל העבודות מתקופת הלימודים. לאחרונה קיבלתי צ'ק של מעל 3,000 ש"ח ללא כל מאמץ מצידי. רק שימשיך ככה ..." לפרטים נוספים

פרוייקט גמר-הנדסאי תעשייה וניהול

26352 מספר עבודה
29, 0 מקצוע ותחום
פרוייקט גמר-הנדסאי תעשייה וניהול תיאור העבודה
2005 שנת פרסום
פרוייקט גמר קורס
72 מספר עמודים
7480 מספר מילים
4 מספר מקורות
400 ש"ח מחיר
הנדסה ותעשיה מילות מפתח
פרטים אודות מחבר העבודה
תואר ראשון בלוגיסטיקה
צפייה מקדימה בעבודה - אנו מאפשרים לך לצפות בעבודה "פרוייקט גמר-הנדסאי תעשייה וניהול" לפני רכישתה
קבל את העבודה מייד בתום ההזמנה
תקציר העבודה:

                                                                                                                                תאריך : מרץ 2005

                                       תקציר

מטרות הפרויקט :

1.       ניהול מלאי - בדיקת המדיניות הקיימת לניהול מלאי והצעה חלופית לפי חישובי כדאיות ועלות  בהום סנטר כרמל .

בפרק זה לקחנו קבוצה של מוצרים במחלקת הצבע בסניף , חילקנו לקבוצות לפי עקרון פארטו והגדרנו ב אילו מוצרים כדאי להשקיע יותר זמן וכסף בחישובי עלות הזמנה ומלאי ובאילו מוצרים אין צורך להשקיע חישובי עלות.

לאחר מכן   נתחנו את מדיניות ניהול  המלאי ההזמנה הקיימת והצענו מדיניות אופטימאלית לניהול מלאי בסניף .

ניתן לראות שבכל חישובי העלות הגענו לחסכון משמעותי .

2.      תחזיות -  בפרק זה נתחנו את נתוני המכירות של שלוש השנים האחרונות כדי לדעת באיזה סוג של 

      ביקוש מדובר ואיזה שיטה של תחזית הכי  תתאים כדי לערוך את  התחזית המשקפת והקרובה

       ביותר  למה שעתיד להתרחש בפועל בשנת 2005 .

                 מצאנו כי מדובר בביקוש קבוע עם עונתיות כלומר משתנה מעונה לעונה אך למרות זאת השינויים   

                 בביקוש הם קבועים, או במילים אחרות הביקוש קבוע ממחזור למחזור.

                 לכן חלקנו את השנה ל-6 עונות וערכנו חיזוי דו-חודשי- כל פעם לחודשיים הבאות.

                 מאחר ומדובר הביקוש שקבלנו לשנת 2005 יהיה נכון גם לשנה שאחריה וניתן לראות את גורם       

                 העונתיות בבירור בגרפים של פרק התחזיות .

3.       סקר טיב שירות - בדיקת שביעות רצון לקוחות ע"י חלוקת שאלונים וניתוחם.

           בפרק זה חילקנו שאלונים בסניף כדי לבדוק את מידת שביעות רמון הלקוחות מהשירות בסניף                  באופן   כללי תוך כדי התייחסות באופן ספציפי יותר לגורמים שמשפיעים על שביעות רצון הלקוח ועל  הערכתן לשירות כמו : מחיר, יחס, איכות, מקצועיות ועוד..

4.      מעקב אחר ספקים – בפרק זה  הצענו שיטה חלופית למעקב אחר ספקים וניהול מסדי נתונים בעזרת ACCESS  שתאפשר גישה נוחה יעליה ומהירה יותר מהקיימת ברשת הום סנטר.

                                           מבוא :

הום סנטר כרמל (חיפה )  נוסד בשנת 1993 .

הסניף נמצא בכניסה הדרומית לחיפה באיזור מת"מ ומהווה מרכז קניות בסגנון  "עשה זאת בעצמך " לכל תושבי האיזור הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, לארגונים ולמוסדות.

בסניף עובדים  בין 70 ל- 80 עובדים כאשר חלוקת התפקידים בסניף מתבצעת בצורה הבאה ":

יועצים – שעובדים במחלקות השונות וממוקצעים בתחומים השונים כמו:

חשמל,אינסטלציה,צבע,ריהוט,עיצוב ועוד.

קופאיות, צוות מחסן(מנהל מחסן,מחסנאים,קלדניות).

מנהל סניף, סגן מנהל ומנהלי מחלקות שמתפקדים כיועצים במחלקות השונות.

לסניף נכנסים בין 900-1200 לקוחות ליום בממוצע.

בחרנו להתמקד במחלקת הצבע וחומרי הבניין ולבדוק מס' נושאים מרכזיים :

 

ניהול מלאי שביעות רצון לקוחות תחזיות מעקב אחר ספקים

בעזרת נתונים ודוחות שקבלנו על המכירות בשנים האחרונות ועל שיטות ניהול המלאי בסניף ניתחנו את המצב הקיים כשהמטרה היא להגיע למצב  אופטימאלי בכל אחד מהנושאים שבדקנו.

קבל את העבודה מייד בתום ההזמנה