מבוא :
בפרק זה, הכותבים מציגים באמצעות דוגמאות וציטוטים משיחות שבוצעו עם תלמידים שונים, את חוויות הלמידה השונות וכיצד הן באות לידי ביטוי: ברמת ההתעניינות במקצוע, רמת שיתוף הפעולה שלהם ושל המורים, הידע הקודם שהיה נתון בידיהם טרם הלמידה, תפיסתם את המורים המלמדים (לרבות תחלופה) ורמת ההוראה. הדוגמאות כאמור משמשות כמפתחות להבנת רמות המוטיבציה השונות, טיבן ואופיין (פס’ 1-3).
פרק הסיכום
בפרק זה הכותבים מדגישים את החשיבות שבהבנת המוטיבציה ככלי לניתוב וניטור אופן ההוראה של המורים והלמידה של התלמידים.
מילות מפתח | מאמר, מוטיבציה ללמידה |
מקצוע/ות | פסיכולוגיה |
מספר מילים | 2582 |
מספר מקורות | 1 |
שנת הגשה | 2020 |