סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

ממן 11 פסיכולוגיה בחינוך ציון 100

שנת הגשה 2019, 1000 מילים
ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

ממן 11 פסיכולוגיה בחינוך ציון 100

שאלה 1:

א) 1.צורך הישג – (מונח שטבע מקללנד ב-1961) צורך פנימי המוגדר כצורך להתמודד עם מטרות או יעדים שהאדם מציב לעצמו. הצורך קיים בקרב כל בני האדם במידה שונה. צורך הישג מוביל אותנו להצלחה בתחומים שונים איתם אנו מתמודדים בחיים. מדידת צורך הישג ע”י מבחנים אישיותיים לדוגמא מבחן TAT  – במבחן מוצגות תמונות , הנבחן מתבקש לספר סיפור לכל תמונה מתוך הסיפור ניתן להעריך את רמת צורך ההישג שלו. צורך ההישג מתפתח בילדות, השפעת ההורים חשובה בהצבת אתגרים, מתן עצמאות, חום ותמיכה. צורך הישג מתייצב בגיל צעיר יחסית. אצל ילדים ניתן לראות התנהגות עקבית ברצון להגיע להישגים, בעלי הישג גבוה שואפים להצטיין בכל. את צורך ההישג לא ניתן לשנות ככל שמתבגרים.

  1. רמת שאיפה- רף הציפיות שאדם מציב לעצמו ביחס לאחר או לביצוע עתידי המושפע מהצלחות וכישלונות קודמים. מניע חיצוני מאחר והסביבה מודדת את מאמציו. רמת שאיפה נמדדת ע”י ביצוע בפועל לעומת מה שמתוכנן. רמת שאיפה מושפעת מהצלחות וכישלונות קודמים. הצלחה מעלה את רמת השאיפה, כישלון מוריד את רמת השאיפה. רמת שאיפה ניתנת לשינוי ע”י הצבת מטרות ריאליות, תגמול שיטתי, עם חוקיות שברורה לילד (שיבין מה עשה ועל מה הגמול), הפחתת חרדה מכישלון. חוויית הצלחה מעצימה את רמת השאיפה. במחקר שערך Weiner מצא כי קיימת התאמה בין רמת שאיפה להישגים אצל ילדים. קיימות גם רמות שאיפה סותרות. במצב כזה הילד לא מצליח להציב מטרות שתואמות את היכולות שלו: מצב א’- מצב של שאיפה נמוכה מהיכולת, מצב ב’- מצב של שאיפה גבוהה עם יכולת נמוכה. רמת שאיפה יכולה להיות מציאותית, קצת יותר מההישגים של הילד ולא מציאותית, מאוד רחוקה מההישגים של הילד משני הקצוות. אם זה מציאותי או לא מציאותי אפשר לדעת לפי התגובה להישג.

יפה

  1. דימוי עצמי- זה גורם הנעה מעורבת גם פנימי וגם חיצוני. הוא מיכלול התכונות שאנו מייחסים לעצמנו והערך שאנו נותנים לתכונות אלו. אדם הוא בעל ביטחון עצמי מתוך התבוננות בהתנהגותו, אולם לעיתים הביטחון העצמי מופגן כדי להסתיר דימוי עצמי נמוך או כדי לפצות …

שאלה 2:

  • חרדת בחינות – חרדה זהו מצב ריגושי אמוציונלי שמתבטא בתגובות פיזיולוגיות ופסיכולוגיות. ביטוי לתגובה פיזיולוגית: עלייה בקצב הלב, הזעה, יובש בפה, הגוף נכנס למצב של לחימה. תגובה פסיכולוגית: ריגשי- חרדה המלווה ברגשות שליליים, תשישות ,פחד וחוסר ודאות. חרדה היא רתיעה ממצב לא אמיתי. גורמים לחרדת בחינות :
  1. גיל – ככל שהגיל עולה הבנת המשמעות של הבחינות על העתיד משתנה , לדוג’ בחינה בכיתה ד’ לעומת מתכונת לבגרות בכיתה יא. ככל שגדלים רמת החרדה גדלה כיוון שהלחץ גובר כי הדרישות והרמה עולות.
  2. מיגדר – בנים מדווחים פחות על חרדה במבחני חרדה לעומת בנות.

מצב סוציואקונומי – אם המצב הסוציואקונומי נמוך הילד מבין שמשמעות הבחינה יותר גדולה, הוא יותר בלחץ כלומר חרדת בחינות גבוהה

ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח ממן 11, פסיכולוגיה בחינוך
מקצוע/ות חינוך, ממ"נים, פסיכולוגיה
מספר מילים 1000
מספר מקורות
שנת הגשה 2019

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.