ממן 12 שיטות מחקר איכותניות

שנת הגשה 2019, 1098 מילים

מטלת מנחה 12
תשובה 1:
א. בחרתי בתופעה החברתית: זנות.
ב. שאלת המחקר: כיצד מיוצגת צריכת הזנות בטלויזיה המסחרית בישראל 2018?
ג. בחרתי בסרטון שהוא קמפיין מתוך הכתבה: “המספרים המצמררים שמאחורי תעשיית הזנות בישראל”, אשר פורסם בתאריך 2 בספט׳ 2018.

בחרתי בטקסט תקשורתי זה כיוון שהוא עונה על עיקרון הדגימה של לינדלוף של דגימת כדור שלג. בדגימה זו חבר מביא חבר, היא משתמשת באדם אחד אשר מביא אנשים נוספים ומהם פונים לאנשים אחרים. היתרון הוא שנשמע דעות שלא היינו שומעים קודם לכן. החיסרון הוא היווצרות ממצאים סובייקטיבים, לכן הפיתרון הוא אוכלוסייה מגוונת ממוצאים שונים וגילאים שונים כדי להשיג עוד מידע. עיקרון זה מתאים כיוון שמדובר על נשים שונות, שהן סלבריטאיות בגילאים שונים, אשר מדברות על התופעה של צריכת זנות על מנת להעלות את המודעות לסכנות. במקרה זה נדגום פעילויות של הטלויזיה המסחרית בעניין צריכת זנות כדי לבחון את ייצוגיה.

מילות מפתח ,
מקצוע/ות
מספר מילים 1098
מספר מקורות
שנת הגשה 2019