הנחות יסוד הן אמונות והנחות- בלתי מודעות- המשותפות לעובדי החברה, וכדי לזהותן נדרש הכרות מעמיקה עם חיי הארגון. לפי מודל זה, הנחות יסוד מצויות ב”רמת העומק” של התרבות. הנחות היסוד בחברת גוגל הן:
1. היחס לסביבה – גוגל תופסת את עצמה כשולטת וצריכה להשפיע על הסביבה. גוגל מאמינה ביחס של שליטה על השוק / הסביבה. גוגל אינה מאפשרת פרסום וכך המנוע חיפוש שלה (הארגון) אינו מושפע מהסביבה (בהיבט הכספי ובהשפעה על איכות המוצר). גוגל חברה אשר מספקת שירותים לסביבה ממקום של שליטה ולא ממקום שלך הדדיות. ביסוס: ” לא ניתן לקנות מקום …
מילות מפתח | האוניברסיטה הפתוחה, סוציולוגיה, תרבות אירגונית, תרבות ואירגונים ממן 12 |
מקצוע/ות | סוציולוגיה |
מספר מילים | 2500 |
מספר מקורות | |
שנת הגשה | 2019 |