בסקירה זו נציג את העלייה בצריכה דרך האינטרנט ומנגד את ההעדפה לקנות בדרך הישנה והטובה-בחנויות ובקניונים, בהתבסס על מספר מאמרים וביניהם: היצע גדול וזמין, השוואת מחירים נוחה ורחבה, האפשרות למחיר זול, אמינות הסוחרים האינטרנטיים, החיסכון המשמעותי בזמן אותו מציעה חווית הקנייה און ליין וכו’
מילות מפתח | amazon, אינטרנט, אתרי קניות, חנויות, כתיבה אקדמית, כתיבה מדעית, לוגיסטיקה וניהול, סקירה ספרותית, קורס בכתיבה אקדמית, קניונים, קניות |
מקצוע/ות | הנדסה ותעשייה, כלכלה, ממ"נים, מנהל עסקים, סקירות ספרות, תחומים אחרים |
מספר מילים | 1089 |
מספר מקורות | 4 |
שנת הגשה | 2020 |