אוריינות מחקר מטלה מספר 11

תקציר העבודה

א. רז, ט׳, ספראי, מ׳, נוימן, ר׳ ושחם-סורני, ל׳ (2019). הערכת תוכנית ״שיר של יום״ בשנה״ל תשע״ח. הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך.
ב. מידע מתוך המחקר:
– פרדיגמת המחקר: המחקר בוחן את שילוב השירה המשותפת כפתיחת יום הלימודים בבתי הספר היסודיים על האווירה ותחושות התלמידים, מתוך המטרה לקיים לאחר מכן דיון רגשי וערכי על חיי הילדים. מטרה נוספת היא חשיפה לתכנים מרכזיים מהתרבות והמורשת היהודית-ישראלית, וכאמצעי לחיזוק היכולות השפתיות.
– שילוב של הערכה איכותנית עם הערכה כמותית.