– – קורס: 14001 בחירה בחינוך בתי ספר ותהליכים חלופיים– האוניברסיטה הפתוחה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , , , , ,
ציון 88
שנת הגשה 2019
מספר מילים 1117
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

ממ"ן 11
רפראט – מצגת ותקציר באתר הקורס

הקורס: בחירה בחינוך: בתי-ספר ותהליכים חלופיים – 14001
חומר הלימוד למטלה: יחידת הלימוד הרלבנטית לנושא שעליו הנכם כותבים את הרפראט.

מספר השאלות: לא רלבנטי משקל המטלה: 20 נקודות
סמסטר: 2019א מועד אחרון להגשה: מפגש ההנחיה בו עליכם להציג את הרפראט
ולא יאוחר מתאריך 4.1.19

אנא שימו לב:
הגשת המטלה באמצעות אתר הקורס תחת הנושא: הגשת רפראטים ובמערכת המטלות כממ"ן 11.

הרפראט יוגש ויועלה לאתר הקורס וכממ"ן 11.
המצגת והתקציר יועלו תחת הנושא הצגת רפראטים תחת הנושא הרלבנטי שלכם.
כממ"ן 12 – שני קבצים – קובץ המצגת וקובץ התקציר

ההצגה באתר הקורס תכלול שני קבצים עפ"י הפירוט הבא:
• עיקרי הרפראט – הצגת עיקרי הרפראט במסמךWORD בהיקף של 2-5 עמודים – עיבוד נושא הרפראט כולל ניתוח ענייני של הסוגיות המרכזיות העולות בנושא זה. כולל רשימה ביבליוגרפית של 5 מאמרים שעשיתם בהם שימוש (סמנו בצהוב את שני המאמרים שאינם מחומרי הקורס).
• מצגת – מצגת POWER POINT בהיקף של 8-12 שקפים להצגת עיקרי הנושא.

הצגת הרפראט במפגש ההנחיה
הצגת הרפראט במפגש ההנחיה תעשה באמצעות מצגת Power Point(עד 12 שקפים) ושני עמודים כתובים שיחולקו לסטודנטים ולרכזת ההוראה. המצגת והעמודים הכתובים יועלו לאתר הקורס שבוע לפני מועד מפגש ההנחיה. משך הרפראט בע"פ כ- 10-15 דקות.

ההצגה בע"פ צריכה לכלול את הרכיבים הבאים:
א. פתיחה (1-2 שקפים)
ב. הצגת ממוקדת של הנושא, כולל פירוט השאלות / הסוגיה הנידונה (2-3 שקפים).
ג. התייחסות תיאורטית עניינית וביקורתית ביחס לנושא הנידון והעלאת הסוגיות המרכזיות בו (4-6 שקפים).
ד. סיכום ותובנות מרכזיות (2-4 שקפים)
ה. העלאת 2-3 שאלות לדיון בסוגיה הנידונה (1-2 שקפים)
ו. בחינת השלכות אפשריות על מגמות בהווה ובעתיד ביחס לנושא (1-2 שקפים)
ז. רשימת חמשת המאמרים העיוניים שנבחרו להארת הנושא (שקף אחד)

מחוון להערכת ממ"ן 11 – רפראט – מצגת ותקציר
אחוז קריטריון
15% בהירות הצגת הנושא בתקציר
15% עריכה אקדמית עניינית של התקציר, כולל הצגה בהירה של הנושאים הנידונים
20% בהירות ההצגה במצגת והתייחסות למרכיבי המצגת השונים: פתיחה, התייחסות לנושא הנידון, סיכום התובנות.
10% מיקוד שאלות מרכזיות, הצגת דילמות וחשיבה ביקורתית
10% בחירת שני מאמרים שאינם מחומרי הקורס ושימוש מושכל בהם להארת הנושא.
20% שימוש מושכל ומעשיר בחמשת המאמרים
5% שימוש בדוגמאות / בפאן אישי להארת הנושא
5% הצגה בכיתה
100% סה"כ