תרבות ואירגונים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | סוציולוגיה |
קורס | תרבות וארגונים |
מילות מפתח | האוניברסיטה הפתוחה, סוציולוגיה, תרבות ארגונית |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 2500 |
תקציר העבודה
הנחות יסוד הן אמונות והנחות- בלתי מודעות- המשותפות לעובדי החברה, וכדי לזהותן נדרש הכרות מעמיקה עם חיי הארגון. לפי מודל זה, הנחות יסוד מצויות ב"רמת העומק" של התרבות. הנחות היסוד בחברת גוגל הן:
1. היחס לסביבה – גוגל תופסת את עצמה כשולטת וצריכה להשפיע על הסביבה. גוגל מאמינה ביחס של שליטה על השוק / הסביבה. גוגל אינה מאפשרת פרסום וכך המנוע חיפוש שלה (הארגון) אינו מושפע מהסביבה (בהיבט הכספי ובהשפעה על איכות המוצר). גוגל חברה אשר מספקת שירותים לסביבה ממקום של שליטה ולא ממקום שלך הדדיות. ביסוס: " לא ניתן לקנות מקום …