– – קורס: 14007 הערכה בחינוך – תיאוריה ומעשה – האוניברסיטה הפתוחה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | חינוך |
קורס | הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה |
מילות מפתח | 14007, איסוף נתונים, האו"פ, האוניברסיטה הפתוחה, הערות, הערכה אפקטיבית, הערכה בחינוך, השתתפות, מידע, מפת ידע, משוב, תיאוריה ומעשה |
ציון | 97 |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 640 |
מספר מקורות | 0 |
תקציר העבודה
שאלות מנחות ממן 13+12 – הערכה בחינוך :
ממן זה יהיה תוצר של ההשתתפות שלכם באתר הקורס (העתיקו מהאתר את תוצרי הכתיבה שלכם בפורומים ובמפת הידע הקבוצתית):
א. מילוי שאלון תפיסות הערכה בנושא תפיסות אודות הערכת תכניות ופרויקטים חינוכיים.
ב. כתיבת כללים להערכה אפקטיבית (המבוסס על מילוי השאלון) בפורום
ג. כתיבה אישית במפת הידע של הקורס (תנאים להערכה אפקטיבית)
ד. מענה לשאלון העדפות (שאלון קצר).
ה. גיבוש תובנות לגבי איסוף מידע ונתונים (פרק 5 מתוך ספרו של סטייק) והעלאתם לפורום "איסוף מידע ונתונים". שתי תובנות המתבססות על מתן מענה לשאלון העדפות.
סעיפים המשקל הערות
מילוי שאלון תפיסות
כתיבת כללים להערכה אפקטיבית
כתיבה אישית במפת הידע
מענה לשאלון העדפות
כתיבה בפורום איסוף מידע ונתונים