שונות בחינוך עם הדרישות של השאלה -!!!

תקציר העבודה

שאלה 1:
א. מטרות רפורמת חטיבות הביניים משנת 1968 ותוצאותיה:
בשנת 1968, עוד בטרם דובר על רב תרבותיות, הונהגה רפורמת חטיבת הביניים במדינת ישראל ועם הנהגתה הורחבו מספר שנות הלימוד הנכללות בחוק חינוך חובה עד לכיתה י' (חוק החינוך חובה לא היה קיים קודם לכן ולכשחוקק היה עד לכיתה ט'). רפורמה זו היא אולי החשובה ביותר..
ב. "מדיניות החינוך החדשה נחשפה לניגודים שבין חתירה לשינוי לבין שימור הקיים" – הסבר ביחס לקביעת מדיניות החינוך בשנות ה-50 וה-60 של המאה העשרים:
בתקופה של טרום הקמת מדינת ישראל, תקופת המנדט הבריטי, חוק חינוך החובה טרם חוקק, אך רבים מבני הדור הצעיר הצליחו ללמוד ואף לסיים את לימודי בית הספר היסודי שהוקם..
ג. ארבעה צעדים לשינוי מדיניות החינוך בעתיד מתוך הצעתו של פרופ' קשתי:
פרופ' קשתי בהצעתו למניעת הקיטוב והעמקת הפערים החברתיים במערכת החינוך מונה עשרה צעדים לצורך שינוי מדיניות החינוך..
שאלה 2:
א. שיוויון פורמאלי / שיוויון מהותי..
ב. אי השיוויון בתשומות במערכת החינוך במיגזר הערבי:
הפערים ואי השיוויון במערכת החינוך במיגזר הערבי באה לידי ביטוי בכמה מישורים כמו: במספר שעות הלימוד הניתנות לתלמידים, בתשתיות פיזיות כמו ..
ג. אי השיוויון בתפוקות במערכת החינוך במיגזר הערבי:
הפערים ואי השיוויון במערכת החינוך במיגזר הערבי באים לידי ביטוי בשלושה מישורים:
1. אחוז הלומדים והנשירה: בדיקה של אחוז הנושרים או אחוז המסיימים את לימודיהם עם תעודת בגרות במערכת החינוך מהווה ..
שאלה 3:
א. זרימה: (באנגלית: Flow)
מונח שנטבע על ידי פסיכולוג אמריקאי בשם: מיהאי צ'יקסנטמיהאיי שטוען כי זה מצב בו אנשים שקועים מאוד בתוך משימה או פעילות שכל כך מהנה ומהווה עניין ברמה מאוד גבוהה עד כי אין דבר שיכול להוות חשיבות עבורם באותו מעמד ועד לדרגה של ..
ב. פעילויות שהמורים צריכים לעשות כדי להצליח לעזור לתלמידים למצוא זרימה בלמידתם:
ג. מאפיינים מהותיים להוראה דיפרנציאלית יעילה: