ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח , ,
ציון 97
שנת הגשה 2017
מספר מילים 2344
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

שאלה 1
במודעת הפרסומת של נטורל – ל"אמפלות לטיפול בשיער"- נעשה שימוש בהשפעות הסביבה החיצונית ופנימית על מנת לגרום לצרכן לפתח עמדה כלפי הפרסומת ובסופו של דבר כלפי המוצר.
על מנת ליצור את החיבור בין הלקוח לסדרת המוצרים, נעשה שימוש בגורמים תרבותיים, חברתיים, פסיכולוגיים והתנהגותיים באפון הבא:
1.1 גורמי השפעה תרבותיים- ערכים ונורמות ששייכים לאותו ציבור צרכנים ומשפיעים על התנהגות הקנייה שלהם.

תרבות – ישנם כאן שני ערכים אשר משולבים ביחד במודעה ערכי אסתטיקה מודל היופי ואורח חיינו.
ערכי אסתטיקה מודל היופי – תרבות זאת הינה תפיסה של עולם וחינוך. התרבות הזאת נשענת על מסורות ישנות ,אמנות ,מודל היופי, מימוש עצמי מוסכמות חברתיות , ערכי אסתטיקה.
תרבות מודל היופי מלווה את התרבות האנשיות מאז ומעולם זהו חלק תרבותי שתפסיתו בתרבות העולמית כולה רק הולכת וגדלה – ולכן גם ישנה מודעות וההיינות של הציבור אשר הולכת וגודלת ברצון לשמור על הצעירות ולהאט את הזדקנות על ידי שיפורים טכנלוגים כמו כן ישנה מודעות בקרב הציבור בשמירה על גופנו ומראנו מנזקים חיצונים בסביבה שבה אנו חיים כגון: מזג אוויר : חום,קור, לחות , רוחות … ,
אורח חיינו- כיום אנו חיים בתרבות של מימוש עצמי , הישגיות ותחרותיות – אשר משאירים אותנו בהרבה מקרים חסרי זמן אפילו כאשר מדובר על לעשות דברים אשר הם רק בשביל עצמנו.
במודעה של נטורל מדברים על " חידוש פורץ דרך" – טיפול אמפולה בכל חפיפה " –" אמפולה חסכון בזמן וחיסכון בכסף" משפט המפיח פתרון לבעיה היופי והזמן- ישנה כאן פנייה לפתרון חדש פורץ דרך של בעיה במודל היופי אשר מטפלת גם בבעיה התרבותית של דרך הנתהלות חיינו כיום (גורם חוסר זמן ).

תרבות משנה: