ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
מילות מפתח , ,
ציון 95
שנת הגשה 2017
מספר מילים 1940
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

שאלה 1- 60 נקודות (20 נקודות לכל סעיף) התבוננו במודעת הפרסום "מהירות מנצחת. עצמה מנצחת. נקיון מנצח." והשיבו: א. מי המפרסם של המודעה? מהו הפורמט האסטרטגי שלה ומהם דרכי הטיעון המופיעים בה? הציגו לפחות שלוש דרכי טיעון רלוונטיות.
ב. נתחו באופן ביקורתי את המודעה מבחינה יצירתית. בתשובתכם התייחסו למושגים הבאים: הרעיון היצירתי, כותרות, גוף הטקסט, פריסה וקומפוזיציה.
ג. הצעו שלושה שינויים במודעה על מנת לעצב אותה כך שתתאים לאינטרנט?

שאלה 1
המפרסם הראשי הינה חברת סימנס אשר מפרסמת את מכונת הכביסה החדשה שלה : ISENSSORIC בנוסף ישנו כאן שיתוף פעולה בין היצרנית סימנס לבין פרסיל- כלומר ישנם שני מפרסמים למודעה . פרסיל מפרסמת את הפרסיל ג'ל שאמור להחליף את אבקות הכביסה הרגילות . נכון
פנייה שכלית – הבטחת מכר – הפרסומת נועדה להציג נימוקים לרכישת המותג באמצעות הדגשת תועלות הבטחות, סיבות מדוע , בהצעת מכר ייחודית . גם משלבת פנייה לרגש. זהו פורמט של " הדגמה ודרמה"
• LoadSensor – חיישן השוקל את כמות הכביסה בתוף ומנצל את תצרוכת החשמל והמים בצורה אופטימלית .
Stain Removal System – מערכת המזהה סוכי כתמים ומעניקה להם את הטיפול המתאים.
הדגשת תועלות הבטחות, סיבות מדוע- בפרסומת השקיעו חלק נכבד בהדגשת התועלות החדשות והמותאמות ישנה כאן פנייה שכלית ברורה על ידי הדגשת יתרונות המכונה אשר נועדה להראות את תועלות של המכונת הכביסה החדשה אלו הם תועלות חדשות שעד כה לא בתור הקהל הצרכני לא נחשפנו עליהם ומדגישות את ההיתרון והחדשנות שיש למכונה החדשה שחברת סימנס מציעה. תועלות בשימוש המכונה אשר נוגעות וחשובות לכל מי שמכבס את הבגדים יתרונות כגון מערכת לזיהוי כתמים ובכך להבטיח תוצאות ניקוי טובות יותר , תוכנית מיוחדת לבגדי ספורט , חיסכון בחשמל ומים אשר ידוע שאלו הן הוצאות שחשובות לכל משק בית אשר הוצאות אלו תופחות בשימוש במכונת כביסה , סימנס בכך מעניקה לנו יתרון ותועלת אשר מעניקים הבטחה לחסכון.