עבודת גמר בבימויי הפרסומת לנוזל הכביסה "קלייה"

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 337
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

עבודת גמר בבימויי- פרסומת לנוזל הכביסה "קלייה" קהל יעד דמוגראפי: נשים גם עובדות או עקרות בית, בגילאי
5 +, רווקות ששוכרות דירה וגם נשואות,ההשכלה אינה רלוונטית כאן. ההתמקדות באישה נובעת מהעובדה שברוב משקי הבית כביסה הוא תחום שנמצא בתחום אחריותה הבלעדי של האישה.
סגנון חיים: המהלך כיוון לנשים שכביסה עבורן היא מטלה יומיומית (הן "עושות מכונה" כל יום), שהשקעה בבית ובמשפחה חשובה להן ותוצאות כביסה מושלמות הן ביטוי למידת הנתינה וההשקעה שלהן בבעל ובילדים =>  כביסה מושלמת היא מקור לסיפוק וגאווה. עבור נשים אלו תחושת הערך נובעת במידה רבה מתפקידה כאם. הרגלי השימוש בנוזלים ואבקות כביסה: צרכניות "כבדות" ו – switchers (צרכניות שכל הזמן מחליפות נוזלי כביסה או אבקות כביסה ) של סנו, סוד וטייד. הסיבה שבחרנו להתמקד בקהל זה היא שמספר הכביסות השבועי שלהן הוא הגבוה ביותר ויש לנו את ההזדמנות להיכנס לסל הבחירה שלהן.