עבודת גמר בבימויי הפרסומת לנוזל הכביסה "קלייה"
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | קולנוע ותאטרון |
מילות מפתח | בימויי, מוצר, פירסום, פרסום, פרסומות, פרסומת, קהל יעד |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 337 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
עבודת גמר בבימויי- פרסומת לנוזל הכביסה "קלייה" קהל יעד דמוגראפי: נשים גם עובדות או עקרות בית, בגילאי
5 +, רווקות ששוכרות דירה וגם נשואות,ההשכלה אינה רלוונטית כאן. ההתמקדות באישה נובעת מהעובדה שברוב משקי הבית כביסה הוא תחום שנמצא בתחום אחריותה הבלעדי של האישה.
סגנון חיים: המהלך כיוון לנשים שכביסה עבורן היא מטלה יומיומית (הן "עושות מכונה" כל יום), שהשקעה בבית ובמשפחה חשובה להן ותוצאות כביסה מושלמות הן ביטוי למידת הנתינה וההשקעה שלהן בבעל ובילדים => כביסה מושלמת היא מקור לסיפוק וגאווה. עבור נשים אלו תחושת הערך נובעת במידה רבה מתפקידה כאם. הרגלי השימוש בנוזלים ואבקות כביסה: צרכניות "כבדות" ו – switchers (צרכניות שכל הזמן מחליפות נוזלי כביסה או אבקות כביסה ) של סנו, סוד וטייד. הסיבה שבחרנו להתמקד בקהל זה היא שמספר הכביסות השבועי שלהן הוא הגבוה ביותר ויש לנו את ההזדמנות להיכנס לסל הבחירה שלהן.