סקירה של שוק הסלולר בארץ וניתוח מגמות לעתיד
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אורנג, היי טק, סלולאר, סלולר, סלקום, פלאפון, פרטנר, שוק, תיקשורת |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 3621 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
שוק הסלולר בארץ ומגמות לעתיד תוכן עניינים
מבוא –..2
סקירה –3
הצגת החברה 4
הצגת החברות המתחרות –…6
ניתוח אסטרטגי –…7
ניתוח שוק ומגמות לעתיד 8 ניתוח SWOT –..
10 הגדרת הבעיה המרכזית ובעיות המשנה -…12KSF – גורמי הצלחה לפירמה בענף –…12
אסטרטגיות פעולה -..13
בחירת החלופה המועדפת ע"פ מודל פישביין ..16
תוכנית שיווקית –.17
ביבליוגרפיה .18
על העבודה בעבודה זו נבצע סקירה של שוק הסלולר בארץ, נציג את החברות המובילות בענף, נבדוק את החוזקות והחולשות של כל אחת מהחברות ונדון באסטרטגיות האפשריות מנקודת הראות של חברת פלאפון. אנו נראה כיצד בתחילת הדרך לכל חברה היה סימן היכר ובידול שאפיין את האסטרטגיה שלה (פלאפון – פונה לעסקים, סלקום – הזולה ביותר, אורנג' – חברה בינלאומית/איכותית), וכיצד במהלך השנים עם התבגרות השוק, והתקדמות במחזור חיי המוצר, נוצרה התכנסות של כל ערכי החברות, והבידול בשוק התפוגג לו.
אנו ננסה למצוא את הדרך הטובה ביותר בה חברת פלאפון תוכל לבדל עצמה מהחברות המתחרות בשוק הסלולר. במהלך הסקירה של שוק הסלולר ננסה למצוא לפלאפון יתרון תחרותי בר קיימא. היתרון של פלאפון אותו ננסה למנף, הינו יתרון טכנולוגי, בעזרתו ניתן יהיה ליצור בידול של החברה. ננסה לבחון מגמות עתידיות בשוק ולפצח את הכיוון אליו עולם הסלולר הולך. אנו מאמינים שכאשר החברה תצליח לייצר יתרון של ראשוניות וחדשנות בו זמנית היא תהפוך למובילת השוק.