עבודה בניהול השיווק
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיות תחרותיות, אסטרטגית המחרה, המחרה, חוגלה קימברלי, יעד אסטרטגי, ניהול השיווק, סביבה שיווקית, פרוקטור וגמבל |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 4580 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
עבודה בניהול השיווק העבודה עוסקת בהשוואה מקיפה ונרחבת בין החברות המתמחות בשוק החיתולים כיום; מצד אחד פרוקטור וגמבל ומצד שני חוגלה קימברלי.
הנושאיןם המובאים לידי ביטוי בעבודה הם:
הסביבה השיווקית בטרם המהלך / בטרם תגובת פרוקטור אנד גמבל הקונצפט של פרוקטור אנד גמבל מדיניות המחרה אסטרטגיית ה"סנדביץ'" של תחום החיתולים גורמים המשפיעים על החלטות ההמחרה אצל שתי החברות אסטרטגיית ההמחרה אסטרטגיות תחרותיות מנהיגת השוק – חוגלה קימברלי סיכונים למנהיגת השוק אסטרטגיית הגנה על נתח שוק למנהיגת השוק קוראת התיגר – פרוקטור אנד גמבל היעד האסטרטגי שבחרה פרוקטור אנד גמבל משמעויות שיווקיות של נתוני החדירה והצמיחה מסע הפרסום של חברת פרוקטור וגמבל השפעת מהימנות המותג על בחירת המותג והשיקול לגביו עקרונות שיווקים בהחלטה על הגדרת תת קטגוריה ציון העבודה : 94