תוכנית שיווקית לעסק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 3609
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

תקציר לפרוייקט בשיווק – תוכנית שיווקית לנאפיס פרוייקט סיכום זה מתאר תוכנית שיווק יישומית, על כל חלקיה השונים. הוא מכיל:
בחירת העסק:
העסק הנבחר הוא מסעדה – "נאפיס".
מסגרת תוכנית השיווק:
– דף פתיח הכולל את שם התוכנית, שם העסק, תקציר מנהלים המכיל בתוכו את עיקרי התוכנית, בחלוקה לכותרות – ניתוח מצב קיים, מאקרו ומיקרו – תכנון השיווק:
מטרות שיווקיות קהל יעד מיצוב יעדי מכירות טקטיקה תקציב לוחות וזמנים דוגמא של דף פירסום מודפס – ביצוע והערכה ציון העבודה : 97