תוכנית שיווקית לעסק
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | טקטיקה, יעדי מכירות, מטרות שיווקיות, מיצוב, קהל יעד, תוכנית שיווקית, תקציב |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 3609 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
תקציר לפרוייקט בשיווק – תוכנית שיווקית לנאפיס פרוייקט סיכום זה מתאר תוכנית שיווק יישומית, על כל חלקיה השונים. הוא מכיל:
בחירת העסק:
העסק הנבחר הוא מסעדה – "נאפיס".
מסגרת תוכנית השיווק:
– דף פתיח הכולל את שם התוכנית, שם העסק, תקציר מנהלים המכיל בתוכו את עיקרי התוכנית, בחלוקה לכותרות – ניתוח מצב קיים, מאקרו ומיקרו – תכנון השיווק:
מטרות שיווקיות קהל יעד מיצוב יעדי מכירות טקטיקה תקציב לוחות וזמנים דוגמא של דף פירסום מודפס – ביצוע והערכה ציון העבודה : 97