קריירה ופיתוח אישי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 4991

תקציר העבודה

תוכן עניינים
עמוד מבוא 
2 יומן 1
–הערכה עצמית ותכנון קריירה
3 -16
יומן 2 – אסטרטגיות לפיתוח קריירה ולהצלחה
1 7-23
סיכום ומסקנות
2 4
ביבליוגרפיה
2 5
מבוא
  אם בעבר עיקר ההצלחה של אדם בתפקידו הייתה קשורה להתאמתו לתפקיד ספציפי, הרי שבעולם שבו התפקיד/העיסוק/הארגון/השוק זזים ומשתנים כל הזמן בקצב גובר, חיונית יכולת האדם לזוז עם אותם גורמים, להשתנות. חשיבות היכולת להתמודד עם שינוי או מידת היכולת להשתנות הופכת להיות מרכיב מרכזי במאפיינים הנדרשים להתמודדות ולהצלחה. עבודה זו עוסקת בנושא הקריירה והפיתוח האישי שלי ובה אנסה לבחון את הסוגיה האם ניתן לתכנן קריירה ולכוון את מהלכיה בדרך להגשמת היעדים שאציב לעצמי, על מנת לצמצם ככל האפשר שהדבר זה יהיה נתון ביד הגורל. יומן קריירה 1 ,  מכיל בתוכו את החלק התיאורטי  שנלמד בקורס.
עוסק בהגדרת יעדי הקריירה שלי, כלי האבחון לגבי האינטרסים של הקריירה שלי, מה אני רוצה לעשות בקריירה שלי?, ומה אני עומד לעשות על מנת שזה יתגשם. מהם עוגני הקריירה שלי ומהם החזקות והחולשות העשויים להשפיע על הקריירה העתידית שלי.
בסוף יומן זה אציג תוכנית פעולה עתידית.           יומן קריירה 2, דן באסטרטגיות לפיתוח קריירה ולהצלחה, ועוסק בתהליכים ובפעילויות                          להגשמת היעדים. במהלך כתיבת היומנים השתדלתי להיות ביקורתי וכנה עם עצמי, וזאת על- מנת שמוצר זה יהווה עבורי יומן קריירה אוטנטי שאתו אוכל להיעזר בעתיד.