סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

תמהיל השיווק, סוגי מוצרים וסוגי הפצות-חברת פוקס

שנת הגשה 2003, 1147 מילים
ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

שאלה 1- רשת האופנה פוקס.
         א.         ההחלטות שהחברה צריכה לקחת , כאשר היא רוצה להיכנס לתחום האופנה העילית עפ”י תמהיל השיווק.
מוצר- בכדי להיכנס לעולם האופנה העילית , פוקס צריכה לגרום למוצר לתת לקונה משהו מעבר להיותו בגד- כיסוי גוף-..
מחיר- המחיר צריך לבטא יוקרה, איכות ובידול המעמד שיכול להרשות לעצמו-
מיקום-  “פוקס” תצטרך לפתוח חניות בעיצוב אקסלוסיבי, יוקרתי, שיתאים-.
מאמץ קידום- יש  להשיק את המותג  בחשיפה מרבית ככל האפשר, באירוע-.
         ב.         “פוקס” בחרה למכור את מוצריה תחת שלושה מותגים, יש  בכך יתרונות וחסרונות .
יתרונות –
חסרונות -…
שאלה 2- החברה מוכרת 50,000 מכלולים אלקטרונים בחודש, מכאן שבשנה היא מוכרת פי 12, 600,000 מכלולים אלקטרונים. שאלה 3- שוק החטיפים המלוחים.
מוצרי נוחות, אלו הם מוצרים שנקנים על בסיס קבוע, בתדירות גבוהה, תוך השקעת-
מוצרי חיפוש –
אסטרטגיית ההפצה המתאימה לחטיפים מלוחים היא הפצה אינטנסיבית/מרבית –

ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח הפצה, חיפוש, נוחות, פוקס, שיווק, תמהיל
מקצוע/ות מנהל עסקים
מספר מילים 1147
מספר מקורות
שנת הגשה 2003

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.