תמהיל השיווק, סוגי מוצרים וסוגי הפצות-חברת פוקס

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 1147

תקציר העבודה

שאלה 1- רשת האופנה פוקס.
         א.         ההחלטות שהחברה צריכה לקחת , כאשר היא רוצה להיכנס לתחום האופנה העילית עפ"י תמהיל השיווק.
מוצר- בכדי להיכנס לעולם האופנה העילית , פוקס צריכה לגרום למוצר לתת לקונה משהו מעבר להיותו בגד- כיסוי גוף-..
מחיר- המחיר צריך לבטא יוקרה, איכות ובידול המעמד שיכול להרשות לעצמו-
מיקום-  "פוקס" תצטרך לפתוח חניות בעיצוב אקסלוסיבי, יוקרתי, שיתאים-.
מאמץ קידום- יש  להשיק את המותג  בחשיפה מרבית ככל האפשר, באירוע-.
         ב.         "פוקס" בחרה למכור את מוצריה תחת שלושה מותגים, יש  בכך יתרונות וחסרונות .
יתרונות –
חסרונות -…
שאלה 2- החברה מוכרת 50,000 מכלולים אלקטרונים בחודש, מכאן שבשנה היא מוכרת פי 12, 600,000 מכלולים אלקטרונים. שאלה 3- שוק החטיפים המלוחים.
מוצרי נוחות, אלו הם מוצרים שנקנים על בסיס קבוע, בתדירות גבוהה, תוך השקעת-
מוצרי חיפוש –
אסטרטגיית ההפצה המתאימה לחטיפים מלוחים היא הפצה אינטנסיבית/מרבית –