עבודה בתקשורת שיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 4729

תקציר העבודה

העבודה המוצגת סוקרת את הגורמים שהביאו את חברת "x"  לפיתוח ה"מסירן" , את הדרכים לשיווק המוצר , הדרכים לפרסום המוצר , ואת אופן החדרת המוצר לשוק במהלך חצי השנה הראשונה לחייו .
הקמפיין המוצג בעבודה פונה לקהל היעד הקיים של מוצרי הסרת השיער לצמיתות , ובנוסף לכך לקהל יעד נוסף שאינו סובל ממגבלות כלכליות. העבודה מפרטת את קהל המטרה , יעדי השיווק , מרכיבי הפרסום , וקידום המכירות .
תוכן העניינים :
תקציר מנהלים                                                                            2-4
תוכן העניינים                                                                                5
מבוא                                                                                            6
רקע שיווקי                                                                                   7
מטרות השיווק ואסטרטגיות שיווקיות                                          8-9
ניתוח ע"פ swot                                                            10-11
אסטרטגיית התקשורת השיווקית                                                     12
פרסום                                                                                    13-21                   מטרות                 אסטרטגיה                 קונספט                 אסטרטגיה קריאטיבית                 אסטרטגיית המדיה                 תקציב קידום מכירות                                                                         22-23
                    מטרות                      תקציב יחסי ציבור                                                                       
2 4-
5                     מטרות                     מאפיינים                     תקציב לוח גאנט לתקשורת שיווקית                                                         26
תקציר ממצאי שוק                                                                27-29
נספח – סקיצות