עבודה בפרסום- קהל מטרה פרסומי, מטרה שיווקית+פרסומית, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגית הקריאטיב, מודלים תאורטים
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | אסטרטגיה פרסומית, מטרה פרסומית, ניתוח פרסומת, עבודה מסכמת, עבודת גמר, פרסום |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 3727 |
תקציר העבודה
מודעה א'- מברשת השיניים החשמלית ORAL B ADVANCED POWER מודעה ב'- ג'ל להלבנת שיניים של COLGATE קהל מטרה פרסומי ומאפייניו העיקריים: המטרה השיווקית: המטרה הפרסומית: האסטרטגיה הפרסומית: אסטרטגיית הקריאטיב:
תמיכה תיאורטית: