תכנון ליחידה עיסקית

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5608
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

                     מבוא:
הצגה ומהות העסק:
קבוצת " קסטרו מודל " בע"מ עוסקת בעיצוב, ייצור, ושיווק מוצרי אופנה באמצעות רשת חנויות הנושאות את השם "CASTRO " – (אופנה לנשים) המונה 47 סניפים, ו" CASTRO-MAN" (אופנה לגברים) המונה כ- 39 סניפים. במהלך השנים התפתח ב"קסטרו" שילוב מנצח של מובילות אופנתית תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים ושימת דגש מיוחד על שיפור תמידי וחדשנות כאשר החברה מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום- 30%.
ע"פ "קסטרו", הצלחה תלויה בקונספט, ראייה רחבה, חשיבה ממוקדת, בכישורי העיצוב כמובן, אך בעיקר בחזון: "קסטרו עושים הכל וקצת יותר…". המבטא את להט היצירה הסוחף את המעצבים לחקור ולגלות גבולות חדשים ולחשוף מקורות עשייה שיהפכו את הבגדים למעניינים ואיכותיים בדומה למותגי אופנה בינלאומיים. השוק בו החברה פועלת הנו שוק תחרותי, רווי צמיחה ובעל סביבה אשר מצויה במיתון כלכלי קשה המקשה על ההכנסות, אך עדיין ראוי לציין את נתח השוק שהנה מחזיקה -30% ורווחיה של החברה העומדים על
5 .5 מליון שקל, נתונים המעידים על ניהול נכון התואם את השוק הישראלי.
סקירה היסטורית:
שנות ה- 50 – אהרון קסטרו מקים את חברת "קסטרו" .
1965 – מ….