שיווק
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | שיווק |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מילים | 5021 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים
נושא עמוד תקציר מנהלים 3 מבוא 3
תיאור הארגון
4 החלטות מועצת המנהלים 4
מטרות וחזון החברה 5
הסביבה העסקית 6
מצב נוכחי – סקירה כללית
6 מצב נוכחי – חסרונות 7
תיאור המערכת
8 מודל Swot – ניתוח הארגון 9
ניתוח Pest
1 0 מיקרו – הסביבה של החברה ( מודל קוטלר )
1 2
השפעת מיקרו – מאקרו על הארגון , מודל 5 הכוחות של פורטר 13
מחקר שוק
1 6
פילוח שוק 17
משתנים דמוגרפים
1 7
תמהיל השיווק 4P 18
מיצוב המוצר
1 9
מודל B.G.C 21
הצעות למערך שיווק מקיף
2 2
בקרה 23
סיכום
2 3
ביבלוגרפיה 24
תקציר מנהלים תפיסת הרעיון השיווקי של חברת " Automat- Library " הינו מלכתחילה להכנת מוצרי עזר לסטודנטים שהינם קהל היעד המרכזי של המוצר .
לאחר בחינת הרעיון למוצר ( כדאיות עסקית , כלכלית ) במח' מו"פ של החברה הוחלט לבנות מערכת ( חומרה + תוכנה ) אשר תקל על הסטודנטים בצילום חומר לימודי .
המוצר עליו אנו כותבים את העבודה הנוכחית נותן פתרון פשוט לסטודנט שעל ידי תשלום כמעט סימלי והקלדה של מספר נתונים מצומצם יוכל לקבל צילום / הדפסה של חומר הלימוד המעודכן שבחר .
השיפור לסטודנטים יתבטא במס' פרמטרים הכוללים : × חסכון בזמן יקר – החסכון יתבטא בכך שהסטודנט לא יצטרך לשבת בספריה ולנבור בספרים × השאלת ספרים – פרק זמן מוגבל , לר תמיד הספר קיים בספריה .
× קבלת חומר לימודי מעודכן – ספריה של מוסד חינוכי כזה או אחר איננה מסוגלת להחזיק ברשותה את כל מאגר חומרי הלימוד / הקריאה הקיימים ( עלויות גבוהות מאוד ) .
המערכת הנוכחית בנויה על בסיס נתונים שיקבל מידע עדכנים ממוסדות חינוך , ספריות מקומות רבים בארץ ןבעולם .
הרעיון מאחורי מיזם זה הינו ריכוז כל המידע שהסטודנטים משתמשים בו למאגר מידע אחד וע"י כך תינתן האפשרות לספק לסטודנטים חומרי לימוד עדכניים וזמינים בעלויות נמוכות מאוד .