שיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2004
מספר מילים 5021
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תוכן עניינים
נושא עמוד תקציר מנהלים    3    מבוא                                                                                                                  3
תיאור הארגון                                                                                                                
4 החלטות מועצת המנהלים                                                                                              4
מטרות וחזון החברה                                                                                                      5
הסביבה העסקית                                                                                                           6
           מצב נוכחי – סקירה כללית                                                                                
6            מצב נוכחי – חסרונות                                                                                          7
תיאור המערכת                                                                                                              
8 מודל Swot –  ניתוח הארגון                                                                                           9
ניתוח Pest                                                                                                                     
1 0 מיקרו – הסביבה של החברה ( מודל קוטלר )                                                               
1 2
השפעת מיקרו – מאקרו על הארגון , מודל 5 הכוחות של פורטר                                  13
מחקר שוק                                                                                                                    
1 6
פילוח שוק                                                                                                                      17
משתנים דמוגרפים                                                                                                       
1 7
תמהיל השיווק   4P                                                                                                      18
מיצוב המוצר                                                                                                               
1 9
מודל B.G.C                                                                                                                 21
הצעות למערך שיווק מקיף                                                                                          
2 2
בקרה                                                                                                                             23
סיכום                                                                                                                           
2 3
ביבלוגרפיה                                                                                                                   24
    תקציר מנהלים   תפיסת הרעיון השיווקי של חברת " Automat- Library "  הינו מלכתחילה להכנת מוצרי עזר      לסטודנטים  שהינם קהל היעד המרכזי של המוצר .
     לאחר בחינת  הרעיון למוצר ( כדאיות  עסקית , כלכלית ) במח' מו"פ של החברה הוחלט לבנות      מערכת ( חומרה + תוכנה )  אשר תקל על  הסטודנטים בצילום חומר לימודי .
     המוצר עליו אנו כותבים את העבודה הנוכחית נותן פתרון פשוט לסטודנט שעל ידי תשלום כמעט סימלי      והקלדה של מספר נתונים מצומצם  יוכל  לקבל צילום / הדפסה של חומר הלימוד המעודכן שבחר .
     השיפור לסטודנטים יתבטא   במס' פרמטרים הכוללים : ×      חסכון בזמן יקר –  החסכון יתבטא בכך שהסטודנט לא יצטרך לשבת בספריה ולנבור בספרים ×      השאלת ספרים –  פרק זמן מוגבל , לר תמיד הספר קיים בספריה .
×      קבלת חומר לימודי מעודכן –   ספריה של מוסד חינוכי כזה או אחר איננה מסוגלת להחזיק ברשותה את כל מאגר חומרי הלימוד / הקריאה הקיימים  ( עלויות גבוהות מאוד ) .
המערכת הנוכחית  בנויה על בסיס נתונים שיקבל מידע  עדכנים ממוסדות חינוך , ספריות מקומות רבים בארץ ןבעולם .
    הרעיון מאחורי מיזם זה הינו ריכוז כל המידע שהסטודנטים משתמשים בו למאגר מידע אחד וע"י     כך תינתן האפשרות לספק לסטודנטים חומרי לימוד עדכניים וזמינים בעלויות נמוכות מאוד .