מיומנויות מכירה-אורנג'

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5935

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
פרטנר תקשורת בע"מ הינה חברה סלולרית מובילה בישראל המספקת שירותים ויישומים באמצעות רשת בטכנולוגיות הסלולריות המתקדמות בעולם – UMTS/GSM/GPRS – תחת המותג הבינלאומי ™orange . אורנג' מהווה גורם מוביל בענף התקשורת ונחשבת לאחת ממותגי העוצמה של ישראל. פרטנר החלה לספק שירות סלולארי מסחרי באחד בינואר 1999, ובשנת 2002 רכשה החברה רישיון להפעלת רשת הדור השלישי בישראל. כיום, החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים, מעניקה שירות איכותי ומגוון יישומים ליותר מ- 2.37 מיליון מנויים בישראל (החברה מחזיקה בכשליש מנתח השוק הסלולארי במדינה). מנויי פרטנר יכולים להשתמש בשירותי נדידה בינלאומיים ב-156 יעדים באמצעות 337 מפעילי רשתות GSM.
לחברת אורנג' כיסוי סלולארי כלל ארצי מדן ועד אילת וכ-360 נקודות מכירה ושירות מאוישות קווי המוצרים של החברה הינם טלפונים סלולאריים, אביזרים נלווים לטלפון,  שירותי רשת, שירותי מנוי, שירותי זמן אוויר, שירותי תוכן, שירותי אינטרנט ומתן פתרונות תקשורת נוספים.
כיום מובילה החברה את עולם הדור השלישי בישראל והיא היחידה המציעה ללקוחותיה שירותים מלאים של דור שלישי, לרבות שירותים של שיחות וידאו בין משתמשים בכיסוי של למעלה מ- 90% של האוכלוסייה. החברה גם מציעה שירותי דור שלישי בנדידה בכ- 20 רשתות ברחבי העולם.
בחרנו להתמקד בעבודתנו בתכניות מכירה או שדרוג המוצעות לסטודנטים שבמגזר הפרטי ונמכרות במרכזי השירות ל אורנג' במכירה פנים מול פנים, תוך כדי בחינת שלושה נושאים עיקריים:
1. יצירת קרבה
2 . שאלות צרכים , מתן פתרונות ושאלות תועלת
3 . סגירת עסקה