ניהול שיווק שירותים חברת ORANGE
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | סלולאר, שיווק, שירות, תמהיל |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 4071 |
מספר מקורות | 14 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים בעבודתי זו אני מנתחת ומעריכה את חשיבותם של הנושאים המקיפים את תחום ניהול שיווק השירוים במגזר העיסקי ובארגונים מודרניים בהם תפיסת השירות התופסת חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק והפעילותה תפעולית הכוללת של הפירמה.
העבודה מתמקדת בחברת orange, אשר נושא השירותים עומד במרכז העשייה הארגונית שלה.
העבודה בחנה את האופן בו הארגון מקיים את נושא השירותים שלו כלפי הלקוח בכל אמות הפעילות, תוך מתן הערכה לגבי יכולתו של הארגון ברמת איכות עמידתי בכללי השירות המאפיינים את תפיסת ניהול השירותים בעולם הארגוני כיום.
בנוסף, מצאתי מספר כשלים ובעיות שנוצרו בעת מתן השירות והמלצתי על דרכים לפתרון וזיהוי הכשלים שנמצאו, תוך התחשבות בשמירה על רמת איכות השירות ללא כל התפשרות.
תוכן עניינים
הצגת החברה. 4
אפיון סוג התחרות בענף. 7
מפת מיצוב. 8
סיווג החברה. 9
מאפייני השירות ותפיסת השירות. 11
תמהיל השיווק המורחב. 12
תמהיל השירותים.. 12
תמהיל המחיר. 14
תמהיל קידום המכירות. 14
תמהיל המקום – תמהיל ההפצה. 15
אנשים.. 15
הלקוחות. 15
עדויות מוחשיות. 16
הצגת השירות על פי מודל התיאטרון 17
הצגת מפת השירות. 18
הצגה וניתוח כשלים אפשריים.. 19
ניתוח שירות עפ"י מודל הפערים.. 20 סיכום.. 23
בביליוגרפיה. 24