עבודה העוסקתבנקודות כלליות בתחום החינוך המבט של האמא תפקידה היכולות אותן צריך אדם בכדי לחנך שיטות וגישות שונות בחינוך

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 1940
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

בס"ד הנאמנות באומנות החינוך בס"ד תוכן העניינים:

1 .   חינוך הבנים –הסבר וטעם
2 .   תפקיד האימא בחינוך  הבנים
3 .   חינוך בתורה ומהותה הפנימית של המילה חינוך
4 .   חינוך= אומנות.
5.   מהו הבסיס של האומן???
6.   "יד ביד עם המחנך" =דבקות = הזדהות 7.   גם כי יזקין לא יסור ממנה
8 .   סיום: "כי איך אעלה אל אבי…" מקורות:

1 .   וילכו שניהם יחדיו בנושא חינוך הבנים
2 .   הבית היהודי חלק ג'
3 .   חומר הנלמד בכיתה
4 .   ציטטות מספר החינוך וחוק לישראל הקדמה:
כמה מילים של הקדמה-.
למדנו במשך השיעורים על מידות רבות הרב שזר בצורה מיוחדת כל מידה ומידה למקומה לקחת חלק,נושא, משפט מהחומר הנלמד זה קשה! לקורע פיסה ממהלך ולבנות עליה עבודה זה ממש לא קל . למדנו על אמת-אז האמת שלי היא שאני לא אוהבת לכתוב בכללים אני כותבת מהנשמה. למדנו על כעס- חיפשתי קריטריון לעמוד בו אך מצאתי שעדין זה אחת מין המידות הכי קשות אצלי! שאפילו לכתוב עבודה זה "מרגיז" למדנו על אמונה- והיא עדין בשמים למדנו על חינוך ילדים אך עדין בית-אין .
מעלתם של רחל ולאה-שתיקה אינה קלה לאישה ודמעות יבשו מזמן  אז על מה אכתוב? הזמן קצר והמלכה מרובה אך החשק אין סוף דבר הכול נשמע את  האלוקים ירא ואת מצוותיו שמור אז אם אני חורגת זה מה שביכולתי לעשות וה' ישלים המלכה כי "לא עליך המלכה לגמור"            …