תוכנית עיסקית מלאה לחנות ציוד מחנאות משומש

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 2440

תקציר העבודה

תוכנית עסקית להקמת חנות לציוד מחנאות משומש.
לכותב ניסיון בתחום, ונעשה מחקר מקיף לפני כתיבת התוכנית.
התוכנית כוללת מודלים שונים, ניתוח שיווקי, ניתוח כלכלי.
המיזם המוצע הוא לחנות אשר תעסוק בקניה ומכירה של ציוד מחנאות משומש.
הכוונה להתרכז בסוגי הציוד להם בלאי יחסי נמוך ולכן ניתן להעבירם בקלות ממשתמש אחד לאחר. ההתרכזות תהיה בתרמילי מסע, אוהלים, כירות על בסיס גז/ דלק ,שקי שינה וכדומה. הקונספט פועל כבר שנים רבות בהצלחה מרובה באירופה וארה"ב מחיר מוצרי מחנאות חדשים גבוה מאוד, עקב השוק המצומצם , מיסוי כבד ועלויות עקיפות  גבוהות מאוד לחנויות .
הקמת "זירת חליפין" תאפשר ללקוחות לרכוש ציוד מקצועי בהנחה ניכרת ,ותאפשר להם  להחזיר לעצמם חלק מהסכום מרגע שהם מעוניינים להיפטר מהציוד או לשדרגו.
1.0   תמצית מנהלים –המוצר
1 .1   שוק
1 .2   פלחי שוק
1 .3   צמיחת שוק
1 .4   תמצית פיננסית
2 .0   המוצר כמענה לצורך
2 .1   קו מנחה –הרציונאל השיווקי
2 .1.1  תרשים זרימת ציוד
2 .2   החזרה לשמישות
3 .0   תמחור
3 .1   חישוב עלות טיפול ממוצע
4 .0   מתחרים : מודל 5
כוחות של פורטר 5.0    שוק היעד 5.1   מודל 7 ה"O" של קוטלר 5.1.1
השוואה לחולפת 5.2   מגמות ביקוש 5.3   פלחי שוק 5.3.1        פילוח שוק משני 5.4   ניתוח PEST
6 .0   תוכנית השיווק
6 .1   מודל SMART
6 .2    מיצוב
6 .2.1        חלוקת תקציב פרסום לפי פלחים
6 .2.2        חלוקת תקציב פרסום בכל פלח
6 .2.3        פריסת תקציב פרסום לשנתיים ראשונות 7.0   מבנה ארגוני 7.1   יועצים חיצוניים 7.2    ציוד ונכסים 7.2.1        לו"ז רכישת ציוד
8 .9.1     שנות החזר השקעה