חברת בגיר - שיווק החברה בצרפת

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5634
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

פרק ראשון : חברת בגיר בע"מ
1 . פרופיל החברה חברת בגיר מתמחה בפיתוח , ייצור ושיווק של פרטי חייטות ברמה גבוהה לגברים ולנשים .
החברה כיום היא ספקית מובילה תחת מותגים פרטיים של לקוחות אסטרטגיים גדולים כמו גם עיצוב מותגים ופיתוח מותגי בית.
בסיס הייצור של החברה נמצא במיקומים אסטרטגיים ברחבי העולם ללא ספק יתרון תחרותי על פני המתחרים.
חזון החברה חברת בגיר שואפת להוביל בתחום החייטות הבינלאומית על-ידי הפצה בינלאומית של מוצרי החברה משימות החברה ליצור עבור הלקוחות חווית לבוש אולטימטיבית שמשלבת אופנה, נוחות, ביצועים וערך ליצור שותפויות אסטרטגיות עם הלקוחות הקימעוניים, לספק את רצונות לקוחות אלו ולהעלות את רמת התחרותיות שלהם בשוק ההלבשה, על-ידי קביעת סטנדרטים גבוהים באופן קבוע ומתמשך לאורך כל שרשרת הערך.
לטפח סביבת עבודה פתוחה אשר תיתן לעובדים אפשרויות צמיחה, התקדמות והגשמה עצמית.
ליצור קהל בעלי מניות תוך שמירת רווחיות החברה.
יסודות אסטרטגיים של החברה שירות מלא, שותפים בענף הטקסטיל, ניהול קבלני משנה.
מוצרים, שירות, ניהול נוכחות בינלאומית – שיווק, מקורות חומרי גלם וייצור.
נתונים כלליים החברה נוסדה בשנת 1961
ומשרדה הראשי נמצא בישראל מחזור מכירות 2004 –   $149M (עלייה של 15% לעומת שנת 2003) מרכזי הפצה ושיווק יושבים בלונדון , ניו יורק ואיסטנבול.
החברה מעסיקה כ2880 עובדים ברחבי העולם .
סך  יכולת הייצור של החברה היא 3 מליון מכנסיים ו1.
5 מיליון ז'אקטים בשנה .
מבנה החברה: