ניהול השיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1768
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

                                                                תקציר מנהלים בעבודתנו זו בחנו את מוצר הGLOBY של חברת נטויז'ן , שמאפשר , באמצעות תשתית האינטרנט המהיר הקיימת , לבצע ולקבל שיחות בינ"ל , עם דגש על ארה"ב וקנדה .
שוק השיחות הבינ"ל נמצא בעליה מתמדת . לפי נתוני משרד התקשורת שוק השיחות היוצאות גדל מכ-1.150 מיליארד  דקות שיחה ב-2001 לכ-1.394 מיליארד דקות ב-2005
– גידול של 21% בארבע שנים .
 ומטרתנו בעבודה זו היא לבדוק את יכולת השתלבות מוצר הGLOBY בשוק תחרותי זה .
המסקנות העלו שהמוצר נתפס בעיני הצרכן הישראלי כיוקרתי וחדשני עם טכנולוגיה חדשה (VOIP) שנמצאת עדיין בתהליכי חדירה ראשוניים לשוק הישראלי , מחירי "חבילת הדקות" המוצעות ללקוחות גבוהים ומכאן שמתאימים לקהל יעד מאד ספציפי , וכן , המוצר משתלם בעיקר לצרכנים שמדברים בעיקר עם ארה"ב וקנדה .
המלצותינו לחברת נטויז'ן :
לשווק חבילות תקשורת קטנות יותר שיגדילו את נתח השוק של המוצר .
לשווק את המוצר בפרסום אגרסיבי , בשונה מהנהוג היום , לשוק המטרה הקיים ממילא , לקוחות עסקיים בעלי זיקה טכנולוגית , תוך שימת דגש על היתרון של שיחות חינם בין משתמשי המוצר .
תוכן עניינים
תקציר מנהלים                                                          
2 מבוא                                                                       
4 מאפייני הליבה של המוצר                                            5
GLOBY לפי   PEST                                                6
GLOBY לפי SWOT                                                7
GLOBY לפי PORTER                                            8
פילוח שוק ושוק מטרה נבחר                                       9
בידול , מיצוב ומפת מיצוב                                          10 שוק מטרה חדש – המלצות                                        11
סיכום                                                                     12
ביבליוגרפיה                                                                              13
תוכן עניינים
תקציר מנהלים                                                          
2 מבוא                                                                       
4 מאפייני הליבה של המוצר                                            5
GLOBY לפי   PEST                                                6
GLOBY לפי SWOT                                                7
GLOBY לפי PORTER                                            8
פילוח שוק ושוק מטרה נבחר                                       9
בידול , מיצוב ומפת מיצוב                                          10 שוק מטרה חדש – המלצות                                        11
סיכום                                                                     12
ביבליוגרפיה                                                                              13
נספחים                                                                    14
מבוא
עבודה זו מתארת את חברת נטוויז'ן ומוצר ה"גלובי" אותו היא משווקת .
שרות ה"גלובי" מבוסס על מוצר ייחודי שבשיווק נטוויזן , תוצרת חברת VONAGE ארה"ב , המבוסס על טכנולוגיית VOIP- VOICE OVER IP.
המוצר מאפשר ביצוע שיחות בינ"ל באמצעות תשתית האינטרנט המהיר הקיימת , ללא תלות במחשב האישי או בציוד אחר .
המוצר מספק ללקוח מספר טלפון אמריקאיקנדי באזור חיוג עפ"י בחירתו , וביצוע שיחות לאזורים אלו בתשלום קבוע מראש .
אנו נבחן את  מעמדו של הGLOBY  בשוק השיחות הבין לאומיות בישראל .
נבחן אסטרטגית שיווק שבה נפנה לשוק יעד חדש .
תרשים סכימתי של אופי המוצר מאתר היצרן VONAGE :