תקשורת שיווקית-טסטרס צ'ויס מבית נסקפה :בדיקת חוזקו של המותג , ניתוח מצב התקשורתהשיווקית כיום, והצעות לשיפור וצמיחה.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 4182
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר:
בעבודה זו הוצג מותג טסטר'ס צ'ויס ממשפחת נסקפה  של נסטלה. נערך ניתוח של תמהיל השיווק של המותג, במטרות השיווקיות של נסטלה/אוסם למותג TC תוך התייחסות לקהלי המטרה , מיצובו של  המותג ועוד. בעבודה נבדק   נכסיות המותג תוך התייחסות לדומיננטיות שלו בשוק, לדימוי שלו בקרב הצרכנים, ולאפשרויות הצמיחה שלו.
בהגדרת יעדי התקשורת שלנו על פי מודל AIDA, ולבסוף הוגדרה מדיניות תקשורת שיווקית משולבת (IMC ) לביצוע  . בעבודה זו הוצע ליישם אסטרטגיה בשלוש ראשים. האחת המשך ביסוסו של המותג בקרב קהל היעד שלו, השני הגברת הצריכה של המותג באמצעות פיתוח ל Out of Home והגדלת נתח הלקוח, ולבסוף פיתוח פלח חדש ותת מותג חדש – Young TC , מותג לצעירים אשר לא צרכו קפה עד היום.
תוכן עניינים:
נושא עמוד תקציר
3 מבוא ורקע

3 תמהיל השיווק 5
המטרות השיווקיות 7
ניתוח נכסיות המותג 9
יעדים שיווקיים ותקשורתיים
1 3
תקשורת שיווקית משולבת
1 4
תכנית השיווק השנתית
1 7
SOSTAC
1 8
בבליוגרפיה

1 9