עקרונות השיווק המודרני- מלקי שטראוס

תקציר העבודה

שם הקורס: מבוא לשיווק           עקרונות השיווק המודרני למעדן “מילקי” של חברת "“שטראוס”" ניתוח סביבתי "“שטראוס”" התחילה את דרכה ברפת קטנה שהקימה משפחת עולים מגרמניה בחצר ביתה שבנהרייה ב-1936.
לאחר שעסקי החלבנות לא זכו להצלחה, עברה אם המשפחה, הילדה “שטראוס”, לייצור גבינות, וכאן האירו לה העסקים פנים. בשנות החמישים גדלה “שטראוס”, התמקדה גם בייצור גלידות, ובמפעל בנהריה הועסקו כבר חמישים עובדים.

מודל Pestle מודל פורטר מודל SWOT פילוח השוק סך שוק מוצרי החלב מוערך בכ- 5 מיליארד ש"ח בשנה. שוק מעדני החלב מוערך ב- 270 מיליון ₪, זהו שוק בעל פוטנציאל צמיחה מאד גבוה. שוק בני נוער מאופיין בשיעורי צמיחה גבוהים הנובעים מחיפוש מתמיד אחר חדשנות וממגמת המעבר ממעדני חלב פשוטים, כדוגמת קרלו, למעדני הקצפת.

אסטרטגית כיסוי השוק מיצוב המוצר עיצוב האסטרטגיה השיווקית תמהיל המוצר-
3 ממדי המוצר:
תמהיל המוצרים:
מיתוג תמהיל המחיר תמהיל ההפצה העבודה ללא ביבליוגרפיה