ניתוח הקריירה של האמן ג'ון מייר, על פי טענותיו של בורדייה (90)
מוסד לימוד | מכללת ספיר |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | בורדייה, ג'ון מייר, מוסיקה, מוסיקה פופולארית |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 967 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
בעבודה זו בחרתי לדון בטענתו של בורדייה, תוך כדי דיון בהתפתחות גוף עבודתו של המוזיקאי ג'ון מייר (John Mayer), החל מאלבומו הראשון שיצא בשנת 1999, ועד אלבומו הנוכחי, החמישי במספרו. בורדייה טוען שהיצרן, במקרה זה המוזיקאי, יוצר את יצירותיו לא מכורח הביקוש של קהל היעד שלו, אלא בעקבות ההיצע של אותם הקולגות הנמצאים באותו מעמד במרחב הייצור. בכוונתי להדגים כיצד עבודתו של מייר התפתחה במהלך השנים, לאו דווקא בעקבות דרישות קהל היעד שלו, אלא בעקבות "העמדה שהוא תופס במרחב הייצור" (בורדייה, ,2005, 158).