אסטרטגיה שיווקית - שיווק מכונית חשמלית קטנה מתוצרת Volvo

תקציר העבודה

תקציר בעבודה נבחנת האסטרטגיה השיווקית לשיווק מכונית חשמלית קטנה מתוצרת Volvo.
הוצגו השוק והמתחרים, נבדקו מאפייני קהל המטרה, מיצוב המכונית, המטרות השיווקיות, ואסטרגיית תמהיל השיווק – מאפייני המכונית, מדיניות מחיר, מדיניות הפצה, מדיניות פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות, ומדיניות שירות. תוכן עניינים                                                                                                                                 עמוד
1 . השוק והמתחרים — 2
2 . מאפייני קהל המטרה – 3
3 . מיצוב המכונית –… 5
4 . המטרות השיווקיות -. 5
5. אסטרטגיית תמהיל השיווק –. 5
א.. מאפייני המכונית – 5
ב.. מדיניות מחיר — 6
ג… מדיניות הפצה — 7
ד.. מדיניות פרסום -.. 7
ה.. מדיניות יחסי ציבור . 7
ו… מדיניות קידום מכירות –.. 8
ז… מדיניות שירות -… 8