נושאים עכשווייים בשיווק- חברת עוף טוב- ציון A צבי גנור

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3759
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו בחנה את תהליך התפתחות התופעה של ירידת נאמנות לקוחות למותגים. הניתוח נעשה תוך סקירה היסטורית של התפתחות התופעה, שימוש בכלים תיאורטיים להבנתה והצגת כלים להתמודדות, תוך הבאת דוגמאות קונקרטיות של התמודדות עם התופעה.
החברה שנבחרה להיות מושא העבודה היא "עוף טוב".
העבודה נעשתה באמצעות התבססות על מודלים  שנלמדו בשיעור ועל מקורות ביבליוגרפים. כמו כן נעשה שימוש בחומרים עדכניים,שהתקבלו מחברת "עוף טוב".
הממצאים העיקריים: ·        נאמנות לקוחות למותג הינה נקודה קריטית  לניהול מותגים. יש צורך בהבנת השוק והבניית תוכנית פעולה שלוקחת בחשבון את המגמות  החלות בתחום.
·        מהפכת המידע שמתרחשת ,תלך ותחריף את המגמה של מעבר לקוחות ממותג למותג.
בעתיד ללקוחות יהיה יותר חופש בחירה ויותר הזדמנויות רכישה משיש היום ולכן צריך להסתכל על העתיד ולהציג פתרונות  מתאימים. ·        היום יודעים שעלות גיוס לקוח חדש יקרה בהרבה על פני שימור לקוח קיים. במקביל, מסתבר שלא כדאי לשמור על כל הלקוחות אלא רק על הלקוחות הריווחים ולכן צריך להקים מערכת מתוחכמת ביותר שממיינת את הלקוחות לפי מידת נאמנותם ורמת הרווחיות שהם מספקים לחברה ולפי זה להתאים את המאמצים השיווקיים המופנים כלפיהם.
·        הלקוחות "מופצצים" באינפורמציה שיווקית ולכן צריך למצוא את "שביל הזהב" בתקשורת המופנת כלפיהם. יש לשאוף להשגת אהדה כלפי המותג.
בחברת "עוף טוב" התרחש לאחרונה שינוי במבנה הבעלות. לנקודה זו עשויה להיות השפעה על המשאבים שיוקצו בעתיד למאמצים שיווקיים בכלל ולהתמודדות עם בעיית ירידת נאמנות הלקוחות בפרט.
תוכן עניינים
מבוא 3
1 . הגדרת הנושא וניתוח תיאורטי –
4-7

2 . השלכות הנושא על יעילות פעילות ניהול השיווק ב"עוף טוב" -…8-9
3 . השלכות הנושא על ניהול השיווק ב"עוף טוב"   10-11 
4 . השלכות הנושא מנקודת ראות של בעלי עניין שונים ב"עוף טוב" …  12-13
סיכום והמלצות –…   14
ביבליוגרפיה ..