עבודה מסכמת בשיווק - אלקטרה מיזוג אויר

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1608
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

פונקציונאליות במחלקה המוקדנית מקבלת קריאות שירות בפקס, טלפונית או במייל. לכל לקוח יש מספר זיהוי  במערכת הממוחשבת. טיב אלקטרה שומרת על רמת שירות גבוהה המתבטאת ע"י צוות מיומן בעלי רישיונות מתאימים לעסוק במלאכה העוברים השתלמויות לאורך זמן. זמני התגובה מהירים- לקוח אשר נמצא בשירות, יקבל שרות לפי ההסכם שניחתם עמו (לרוב עד 24 שעות).
במקרים דחופים שהמערכת מושבתת יגיע טכנאי תוך 4 שעות. מאחר ואלקטרה היא גוף גדול, היא מחויבת לרצות את הלקוח הן מבחינת אמינות השרות, הזמינות והמקצועיות.
אריזה במחלקת השירות האריזה בעצם כוללת את הופעת הטכנאים: הופעתם מתאפיינת במדי עבודה (חולצה ומכנס) בצבע כחול עם פס לאורך המדים הכולל לוגו של החברה, חגורה וכובע הכוללים גם כן לוגו פרסומי של החברה, נעלי בטיחות וארגז כלים שהחברה מספקת ורכב צמוד המשולט בלוגו החברה.