ניתוח שיווקי של המותג אסקייפ של חברת פלאפון

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 6715

תקציר העבודה

חברת פלאפון בעלים: 100% בזק – החברה הישראלית לתקשורת בע"מ.
הנהלה- בני וקנין יו"ר מועצת המנהלים               יעקב גלברד- מנכ"ל מותגי החברה- פלאפון         Esc לחברה כ- 2
מיליון מנויים, 4700 עובדים, 200 נקודות מכירה, 27 מרכזי שירות ומכירה.
הכנסות החברה כ- 4.4 מיליארד ₪ ב- 2004, השקעות בטכנולוגיה ותשתיות כ- 850 מיליון ₪.
פלאפון, החברה הסלולרית הראשונה בישראל מוקמת ב- 1986 ע"י מוטורולה ותדיראן בע"מ, ובכך מביאה את מהפכת הניידות לעסקים: " הפוך שעה אבודה לשעת עבודה" לחברה רשת אנלוגית AMPS .
ב- 1990 מוטורולה הופכת להיות בעלת השליטה היחידה על פלאפון. ב- 1994 חברת בזק נכנסת לשותפות עם מוטורולה ושמה החדש- " פלאפון תקשורת בע"מ- מיסודן של בזק ומוטורולה ", בנוסף משדרגת החברה את הרשת מ-  AMPS ל- NAMPS.
ב- 1996 פלאפון משיקה לראשונה את מסלולי ה- prepaid ומכשירי המנגו, ב- 1998 פלאפון משיקה רשת דיגיטאלית  ה-CDMA, בשנת 2000 התחלת השקת שירותי האינטרנט הסלולרי, ב-
2 001 הצטרפו בעלים חדשים לחברה, מוטורולה מכרה את חלקה ל- "שמרוק אחזקות". ב- 2002 פלאפון משיקה מכשירי צבע ומצלמה, שירותי צלצולים ואנימציות.
ב- 2003 פלאפון משיקה את המותג Esc ואת ה- MOBILE ENTERTAINMENT  ופותחת את חנות הקונספט הסלולרי הראשונה בישראל.
בנוסף החברה משיקה את רשת ה- CDMA X1 להעברת תקשורת נתונים במהירות עד 144 kbps .
ב- 2004 החברה משיקה את רשת הדור ה- 3 בטכנולוגית EVDO להעברת נתונים במהירות עד 2.4mbps  . בזק רוכשת את מניות החברה והופכת לבעלת המניות היחידה של פלאפון.
אופי החברה:
פלאפון, חלוצת התקשורת הסלולרית בישראל מאפשרת לכול אחד לתקשר, לעבוד, ליהנות, ולרגש בכול עת ובכול מקום באמצעות מגוון שירותי תקשורת, מולטימדיה ותוכן מתקדמים.
פלאפון –