סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

מנועי חיפוש באינטרנט -סימני מסחר, הגנת הצרכן וחופש הביטוי

שנת הגשה 2005, 23520 מילים
ILS 299.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

עבודה סמינריונית מנועי חיפוש באינטרנט -סימני מסחר, הגנת הצרכן וחופש הביטוי תוכן עניינים
תמצית. 4
מבוא. 5
האתגר והחשש.. 6
הרשת: היסטוריה ואבולוציה. 9
סוגי מנועים ואופן פעילותם. 11
המאבק על הכניסה. 14
קרולרים. 16
אלגוריתמים. 20 איכותם של דפי-רשת: מתמטיקה או אידיאולוגיה. 20 תלות חד-כיוונית: מנועים ועסקים. 24
יחסי מנוע-אתר: ניתוח כלכלי-משפטי 27
מיסחור החיפוש.. 31
קונסולידציה. 36
קישורים עמוקים כאבן-בוחן 37
פרשת NewsBooster.com… 38
פרשת NewsClub v. Mainpost. 39
פרשת Paperboy.de. 40 פרשת Karin Spaink.. 40 Xenu.net נגד הכנסייה הסיינטולוגית: המנוע כבית-דין מהיר. 42
הסוואה (Cloaking) 45
תגי מטא (Meta Tags) 49
פרשת SearchKing וחופש הביטוי 54
הפרת סימני מסחר. 61
פרשת פלייבוי נ’ אקסייט. 62
פרשת Body Solutions. 66
פרשת eBay נ’ גוגל. 68
פרשות Viaticum, Luteciel, Louis Vuitton נ’ גוגל צרפת. 69
פרשת American Blind נ’ גוגל. 70 פרשת Reed v. Reed.. 71
ביבליוגרפיה. 73
נספחים. 83
תמצית תעשיית החיפוש באינטרנט עברה שינויים מרחיקי לכת במאה העשרים ואחת. ככל שהלכה הרשת וגדלה, כך נדרשו עלויות כניסה גבוהות יותר לענף החיפוש. התוצאה היא מאבק תלת-גושי בין שלוש חברות-ענק, כולן אמריקניות, על השליטה הגלובלית. עליית כוחם וחשיבותם של המנועים המובילים תדרוש פיקוח ובקרה על אופן פעילותם. בין האתגרים המשפטיים החדשים שיעמדו בפני מנועי החיפוש ובתי המשפט בשנים הקרובות:
1 )            פער הולך וגדל בין רמת הידע של הפרט על אופי פעילות מנועי החיפוש, ובין רמת הידע של התאגידים המפעילים מנועים אלו
2 )            פוטנציאל הולך וגדל להטעייה צרכנית, עקב העירבוב בין פרסומות ותוצאות טבעיות
3 )            חשש מהתערבות משפטית בלתי-ראויה בנושאים מורכבים כמו תגי מטא והסוואה
4 )            יישום משפטי שגוי של דיני סימני המסחר, הפוגע בתחרות החופשית מסקנות העבודה, שנמשכה כשנתיים, הן כי למרות שחיפוש מקוון היא הפעולה הנפוצה ביותר ברשת, המורכבות הטכנולוגית של תחום מהפכני זה פוגעת בטיב הפעילות המשפטית סביבה. הדבר מתבטא, מחד, בהיעדר הגנה ראויה על הצרכן בכל מה שנוגע לפרסום במנועי חיפוש; ומאידך, בקשיי התמודדות של שופטים עם המציאות הדיגיטלית החדשה.
לאור האתגרים המצוינים לעיל, מסקנותיי לקוראי העבודה הן:
1)            יש להימנע מלהחיל את דיני סימני המסחר הקיימים כפשוטם על מנועי חיפוש
2 )            יש להפעיל מדיניות שיפוטית ליברלית, ולאפשר לכוחות השוק לפתח פתרונות טכנולוגיים
3 )            יש לבצר את מעמדם החוקתי של מנועי החיפוש במסגרת הזכות לחופש הביטוי
4 )            יש להגביר את ההגנה על הצרכן בכל הנוגע לפרסום במנועי חיפוש, ולדרוש אכיפה רצינית של כללי גילוי נאות

ILS 299.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח אינטרנט, הגנת הצרכן, חופש הביטוי, מנועי חיפוש, משפט, משפטים, סימני מסחר
מקצוע/ות משפטים
מספר מילים 23520
מספר מקורות
שנת הגשה 2005

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.