עבודה בניהול תקשורת שיווקית

תקציר העבודה

נושא
1 .
2.
3.
4.
5.
תקציר מנהלים תוכן עניינים מבוא
רקע שיווקי-רקע קצר על הענף, תיאור השוק ומבנה התחרות, מתחרים, SWOT החברה:
א.        האסטרטגיה השיווקית ב.        מטרות השיווק ג.         יעדי השיווק ד.        ניתוח עפ"י מודל SWOT ה.        קהל המטרה ו.         מיצוב המוצר ז.         תמהיל השיווק 6.
התקשורת השיווקית:
א.        אסטרטגיה ב.        חלוקת התקציב 7.
פרסום – אסטרטגיה פרסומית:
א.        מטרות הפרסום ב.        יעדי הפרסום ג.         אסטרטגיה פרסומית:
ד.        אסטרטגיה קריאטיבית ה.        אסטרטגית המדיה  טקטיקה פרסומית:
א.        תכנון מדיה מפורט ב.        סקיצות 8.
קידום מכירות:
א.        מטרות ב.        אסטרטגיה ג.         טקטיקה: הרעיון וסקיצות ד.        תכנון מדיה מפורט 9.
יחסי ציבור:
א.        מטרות ב.        אסטרטגיה ג.         טקטיקה: רעיון ליישום האסטרטגיה 10.
גאנט – סיכום לוח זמנים תוכנית התקשורת השיווקית 11.
נספחים:
שאלון תקציר ממצאי המחקר והמסקנות העבודה לא כוללת ביבליוגרפיה!!