תיעוד וניתוח משחק לימודי
מוסד לימוד | מכון טכנולוגי חולון |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | אינטראקטיבי, חינוך, לימודי, מוטיבציה, משוב, משחק, ניתוח, סביבה, סימולציה, שליטה, תחרות |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 222 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
תיעוד וניתוח משחק לימודי במסגרת קורס 13108
– סביבות לימוד אינטראקטיביות המעריך שם המשחק Diner Dash קישור http://www.shockwave.com/gamelanding/dinerdash.jsp#None מפתחים Gamelab , shockwave נושא מלצרות במסעדה (משחק מסוג אסטרטגיה) מטרה לימודית המטרה הגלויה: שירות הלקוחות הבאים לסעוד בדיינר.
המטרה הסמוייה: התמודדות עם מצבי לחץ.
אוכלוסיית יעד גילאי 8 ומעלה, ובתנאי ששולטים בשפה האנגלית.
"חיים". במידה ונפסלת- יירד כוכב.
"דיינר דאש" הינו משחק מסוג אסטרטגיה, המיועד למשתתף יחיד.
– .