מצגת תוכנית עסקית עבור שירות התיקונים של סלקום

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2002
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

מצגת של תוכנית עסקית עבור ייעול של מחלקת שירות בסלקום.
כוללת תיאור הארגון, תיאור השוק, תמצית פיננסית, תיאור הבעיה, תיאור הפתרון, SWOT, וכו'.
דוגמא:
n      מטרת התוכנית ¨          לייעל את עבודתם של מעבדות השירות של סלקום – מעבדות המטפלות במכשירים סלולאריים של לקוחות סלקום n      יימנע את בריחתם של לקוחות קיימים לחברות  אחרות לביצוע תיקונים n      ישפר את רמת שירות הכוללת של סלקום n      ימשוך קהל לקוחות נוספים n      תמצית תיאור הארגון ¨          סלקום היא החברה הסלולרית הגדולה בישראל (2,53 מילון לקוחות). היא מתעסקת במתן שירות לתקשורת סלולרית, שירותי תוכן, שיווק וטיפול במכשירים.
¨          החברה נמצאת בבעלותם של :
n      בל סאות' קורפוריישן ארה"ב – 37.75% n      קבוצת ספרא – 34.75% n      דיסקונט השקעות –
5 % n      משקיעים נוספים – 5.5% n      תמצית תיאור השירות ¨          שירות טוב יותר של מעבדות תיקונים יעלה את רמת שירות הכוללת שסלקום נותנת ללקוחותיה.
¨           כבר היום סלקום ידוע בטיב השירות שלה במענה טלפוני, אך נושא של תיקונים עדיין לוקה בחסר. ¨          ברגע שגם שירות תיקונים יקפוץ מדרגה מבחינת האיכות ומהירות הטיפול – זה ייתן לסלקום יתרון תחרותי על פני מתחריו.
במצגת 36 שקופיות