יחסי ציבור למלכ"ר

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3070
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

בעידן בו אנו נמצאים ישנם אלפי מלכר"ם אשר ממומנים ברובם ע"י תרומות מחו"ל על מנת שנוכל להמשיך ולתרום לחברה עלינו להיות הטובים ביותר ולדאוג שמסר זה יעבור בין כל קהל לקוחותינו ע"י כך נוכל להשיג מימון הולם לעמותה מרשויות השלטון ופתרון אופטימאלי ללקוחותינו .
תקענו יתד בל הקשור לכלבי נחייה בארץ ובעולם והקרקע עליה אנו ממוקמים נמצאת בבעלות העמותה הכשרנו צוות מקצועי שהתמחה באנגליה הן באימון הכלבים והן בהדרכת העיוורים ומעקב אחר תפקודם .
תוכן עניינים
נושא עמוד מבוא
3
ניתוח הענף
4 מודל Pest 5
הגלגל של ברנשטיין
6 מטרות ויעדים 7
ניהול משברים
8 קהלי יעד
1 2
מודל GANT להצגת תוכנית יח"צ
1 3
סיכום
1 4
בבליוגרפיה
15
מבוא
בעבר יכלו ישראלים עיוורים שרצו בכך לקבל כלבי נחייה  רק מחו"ל בתנאי ששלטו היטב בשפה האנגלית או שנדרשו לעבור קורס ללימוד אנגלית .
המוסד נוסד בראשית 1991 שמטרתו לספק כלבי נחייה חינם לכל עיוור המעוניין ומסוגל לטפל בו , כמו כן מוצע ביקורי בית כנדרש.
היתרונות של קיום מרכז זה בארץ , הינם בהכשרה הן של הכלבים והן של בעליהם לעתיד – בעברית בהדרכה בקרבת הבית ( ללא צורך להתנתק לתקופה ממושכת ) ובזמינות של תמיכה מקצועית בעבודתם עם הכלבים .
במקרים מסוימים אף ניתנת הדרכה אישית בביתו של העיוור .
הפילוסופיה הינה פשוטה :
עזרת הקהילה בשיקום של אוכלוסייה נזקקת .