הקמת אתר אינטראנט בפלטפורמת SharePoint

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1916
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

סמסטר א' – שנה רביעית תאריך הגשה:  11.12.2006
תוכן עניינים §        פרק מספר 1 – ייזום הפרויקט 
1 .1    תאור הארגון  ..   עמוד 3-4
1 .2    הצורך  –.   עמוד 
4
1 .3    מטרות ויעדי הפרויקט  …   עמוד  5
1 .4    תאור התוכנה  .   עמוד  5
1 .5    מחזור חיים  –   עמוד 
6 -7
§        פרק מספר 2 – תכנון תכולה, תקציב ולו"ז 
2 .1  תכולת העבודה  WBS  –   עמוד 
8
2 .2  תקציב לפי  WBS  —   עמוד  9
2 .3  תרשים גנט ותרשים רשת     עמוד 10-11
§        פרק מספר 3 – לקוח הפרויקט 
3 .1    לקוח הפרויקט     עמוד 
1 2
3 .2    המשתמשים  …   עמוד 12-13
3 .3    ניתוח סביבת הפרויקט  …   עמוד 13-14
3 .4    תקשורת  —   עמוד 
1 4
פרק מספר 1 – ייזום הפרויקט
1 .1     תאור הארגון חברת Comverse   ישראל היא חברת בת של חברת Comverse Technology Inc. שנוסדה בשנת 1984 ע"י קובי אלכסנדר.
תחת  חברת Comverse Technology Inc.   קיימות חברות בת נוספות הכוללות את : Verint, Ulticom, Startel, Star home  שכולן, כולל "קומברס" ישראל, הן חברות פרטיות.
חברת "קומברס" ישראל  (להלן תקרא "קומברס" או החברה) היא מובילה עולמית בתחום הטלקומוניקציה ואספקת חומרה ותוכנה שמאפשרות שירותי תקשורת ומולטימדיה מבוססי רשת ושירותי בילינג מתקדמים.
שוק הטלקומוניקציה הינו שוק דינאמי מאוד המונע בעיקר ע"י צרכני השירות ועל מנת להצליח בו  צריכים להיות בעלי תגובה מהירה לשינויים ובעיקר חדשניים.
חזון ה Total Communication  של החברה רוצה ליצור סביבת תוכן חסרת גבולות שבה אנשים יוכלו לתקשר ולהשתמש בשירותים מתקדמים בצורה האפקטיבית והנוחה ביותר.
מבנה ארגוני חברת Comverse בנויה במבנה ארגוני מטריציוני על פי אזורים גיאוגרפיים :
·        חטיבת ה Americas – כוללת את דרום וצפון אמריקה וקנדה.
·        חטיבת EMEA – כוללת את אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
·        חטיבת APAC – כוללת את אסיה והמזרח הרחוק.   בתוך חטיבות אלו פועלות Business Units המתחלקות על פי מוצרי החברה.
תחומי העיסוק העיקריים של "קומברס" הם :
Messaging – מוצר הליבה ממנו התפתחה החברה הוא התא הקולי שפותח ע"י "קומברס" בתחילת דרכה, מאוחר יותר התפתח תחום הודעות ה- SMS  וה- MMS ותא הווידיאו (Videomail).
Billing – יישומים לניהול לקוחות והזמנות המאפשר ניהול יעיל של חשבון הלקוח בחברות טכנולוגיות.
מערכת Billing   מגבירה את יעילות שירותי החיוב, תומכת ביישומים מתקדמים נוספים, ביניהם מדידה וגבייה, שומרת על סדר וארגון בתחום הכספי ומצמצמת את עלויות התפעול של החברה.
·        Content Solutions – פתרונות תוכן לענף הסלולארי בעיקר הכוללים: Fundial, Video Portals, RingTones, Handset Software for PDM’s and Smart Phones, Content Delivery (Video and Images), etc.
מוצריה החדשניים של "קומברס" מאפשרים לספקי שירותי התוכן להשיג  מספר תועלות עיקריות ובהן:
הגדלת הרווחים ע"י שימוש במוצרים חדשניים ומתקדמים אשר מניעים את לקוח הקצה להשתמש …
1 .2    הצורך