עבודת גמר בפרסום- אורנג'

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 6328

תקציר העבודה

תקציר עבודה זו עוסקת בקמפיין הפרסום של חברת פרטנר (orange), "חוויה בעוצמה שלא הכרת", בגוף העבודה נציג וננתח את הקמפיין ע"פ החומר הנלמד, כפי שאנו מבינים ומסיקים מהפרסומות במדיות השונות, תוך כדי השמת דגש על מדיות הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות.
חברת פרטנר תקשורת בע"מ היא חברה סלולארית מובילה בישראל המספקת שירותים ויישומים באמצעות רשת בטכנולוגיות GSM/UMTS/GPRS, תחת המותג הבינלאומי ™orange. החברה החלה בפעילות מסחרית מלאה בינואר 1999 והיא מספקת, באמצעות הרשת שלה, שירות איכותי ומגוון יישומים לכ-2.34 מליון מנויים בישראל. מנויי פרטנר יכולים להשתמש בשירותי נדידה בינלאומיים ב-152 יעדים באמצעות 333 מפעילי רשתות GSM. החברה השיקה את שירותי הדור השלישי שלה בשנת 2004. תעודות ה-ADS של החברה נסחרות בנאסד"ק תחת הסימול PTNR ובבורסת לונדון (LSE) תחת הסימול PCCD. מניות החברה נסחרות בבורסת תל אביב (TASE) תחת הסימול PTNR..
בחודש מרץ 2004 התרחש רגע היסטורי – לראשונה במדינת ישראל התבצעה בפרטנר תקשורת שיחת הוידיאו הסלולארית הראשונה בשידור חי.
בחודש יוני אותה שנה החלה חברת פרטנר בהשקה מבוקרת של מכשירי הדור השלישי, כאשר יחסי ציבור וכתבי עיתונות מילאו את החלל שבין החודשים.
הקמפיין שאנו בחרו להציג ולנתח נחשף בחודש נובמבר 2004 והיה לראשון מבין סדרת הקמפיינים העוסקים בהחדרת המודעות למוצר החדש שהחברה חושפת –"הדור השלישי".
הצלחה מזערית יחסית, על פי הערכתנו, של מוצרי הדור השלישי כיום, שנה אחרי חשיפת המוצר לציבור הרחב, ובנוסף החלטת אחד המתחרים העיקריים של החברה שלא לנסות ולהיכנס לתחום זה, הביאה אותנו לחקור מוצר זה.   כל זאת ועוד כי חברת פרטנר נמצאת כיום במעמד החברות המובילות, בעלות ממון רב לקמפיינים פרסומיים, כך שאם ישנה חברה היוצאת למסע פרסום נכון ומסודר זו תהיה חברה זו ונוכל, אנחנו כסטודנטים, ללמוד מהטובים ביותר.
עבודה זו מתאימה לכל מי שמחפש עבודה ברמה גבוהה עליה הוא יוכל להתבסס בכתיבת עבודתו, וכן לכל מי שרוצה להרחיב את ידיעותיו בנושא.
2. מטרות הקמפיין – 3 –
3 . קהל מטרה. – 4 – אוכלוסיית ישראל מחזיקה כמעט בשיא עולמי למספר מכשירים סלולאריים לאדם. הדבר מתאפיין ברצון לשדרוגים אצל קהל הלקוחות וצורך לשיפור טכנולוגי מתמיד מטעם החברה המציעה את מגוון המוצרים שבסלה. – 4 –
4 . מסר. – 4 – 5. הבטחה פרסומית בקמפיין – 6 –
6 . תגובת קהל המטרה. – 8 – 7. בעיות אפשריות. – 9 – 7.1. בעיות במערך השיווק. – 9 – 7.2. בעיות בתהליך התקשורת. – 12 – 9. ניתוח הקמפיין באמצעות מספר קריטריונים. – 15 – ·                  9.1 בולטות. – 15 – ·                  9.2 ייחודיות. – 16 – ·                  9.3 פשטות. – 16 – ·                  9.4 מעורר תגובה. – 17 – ·                  9.5 חדשנות. – 17 – ·                  9.7 אפקטיביות. – 18 –
1 0. שפה. – 19 –
1 1.1 טלוויזיה. – 20 –
1 1.2 עיתונות. – 22 –
1 1.3 אינטרנט. – 22 –
1 2. חוות דעת כוללת על הקמפיין הפרסומי – 24 –