סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

השפעת המיגדר על הפרסום

שנת הגשה 2002, 4970 מילים
ILS 250.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

השפעת המגדר על הפרסום * עד כמה מגדר הינו גו”י להצלחת הפרסום השערות המחקר – א- האם אכן פרסום לנשים ע”י נשים טוב יותר מפרסום יוניסקס (האם נשים אוהבות יותר פרסומות מגדר מיוניסקס) ב- איך מיוצגים גברים ונשים בפרסומות.
ג-פנייה בצורה מגדרית לנשים תהיה אפקטיבית יותר מפניית יוניסקס ד- פנייה מגדרית לגברים לא תהיה שונה ה-השפעת רמת המעורבות של המוצר ו-האם יש הבדל מובהק בין נשים צעירות מבוגרות לצעירות ביחס לפרסום בעיית המחקר – האם אכן נשים בפרסומות מופלות לרעה ואם כן מה היסוד להפליה  וכמוכן ההשלכה של פרסום מעין זה על הצלחת/כשל הפרויקט הפירסומי.
פרסום הגדרה:
פעולת התקשורת השיווקית המדוברת והשכיחה ביותר היא “הפרסום” כל פירמה משקיעה לפחות מקצת ממשאביה השווקים לפרסום.
הגורם המממן הוא בדרך-כלל גורם עסקי ולא המדיה.
הפרסום הוא תקשורת המונים משדלת(משכנעת)כלומר פעילות השכנוע אינה אישית.
לפרסום 2 תפקידים: לפני: לידע לשכנע לשדל. אחרי: קניה חוזרת,נאמנות,חיזוק הקשר,ואזכור.
מהי תרבות ?
תרבות היא יחודית לקבוצה מסויימת,ומבדילה בינה לבין אחרות,התרבות משפיעה על התנהגותם של כל חברי הקבוצה,בצורה אחידה יחסית וניתנת לניבוי, התרבות מועברת מדור לדור  באמצעות תהליכי למידה והתנסות, תרבות מורכבת ממערכת של ערכים.
בעיקר מרכיבי התרבות מצויים ערכים כגון : שפה,דת ופיזור ג”ג.
מודל וואהן מפת FBC במודל זה אנו רואים כי מעבר לפילוח של הופשטד קיימים תתי פילוחים, ובמודל זה הם מופיעים ברמת המוצר.
המודל מדבר על חלוקת המוצר עפ”י 4 קטגוריות: מוצרי רגש /מחשבה,ובהצלבה מוצרים של מעורבות נמוכה/גבוהה.
הטבלה עוזרת לפירמה להחליט היכן יימוצב המוצר אצל הצרכן ועל ידי כך לדעת איך לפרסם ולקדם את המוצר.
מחשבות רגשות מעו’ גבוה מעו’ נמוכה מודל SOR- יש גירוי ויש תגובה ובין הגירוי לתגובה ישנו אורגניזם(אדם) חשוב להבין את ההבדלים בין הגירוי לתגובה(הבדלי מין,דת,לאום,ילדים,אופי וכו’)ולהבין מדוע אותו גירוי מביא לתגובות שונות אצל אנשים שונים.
מודלELM פטיו וקסיופו מודל זה גורס כי ישנם 2 נתיבים להעברת המסר לצרכן:
נתיב מרכזי   : הכרתי רציונאלי עובדתי שפשוט  נותן לצרכן עובדות בדר”כ מתאים למעורבות גבוהה לצרכנים בעלי השכלה גבוהה.
נתיב היקפי: דרך קיצור להגיע לצרכן שבדר”כ אדיש  ולא מעונין במידע,ואז אחפש משהו רגשי איזה שהוא גימיק(צליל,צבע,ריגוש וכו’) מתאים למעורבות נמוכה.

ILS 250.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח דימוי הנשים, נשים, פרסום, שלבים בחיי המוצר
מקצוע/ות ממ"נים, מנהל עסקים
מספר מילים 4970
מספר מקורות 12
שנת הגשה 2002

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.