ניתוח מודעת פרסום- קמפיין - פלאפון - - 3 עמודים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
ציון 96
שנת הגשה 2006
מספר מילים 874

תקציר העבודה

ניתוח מודעת פרסום – ניתוח שניוני העבודה הינה ניתוח מודעת פרסום לחברת פלאפון, העבודה כוללת תשובות ופירוט לשאלות הבאות:
                  ·  מהי מטרת המודעה?
                  ·  מיהו קהל היעד?
                  ·  מהם היתרונות המרכזיים של המוצר, כפי שהם באים לידי ביטוי בפרסום?
                  ·  האם המודעה מכילה הסבר משכנע, המנמק את הבסיס ליתרונות הנ"ל?
                  ·  מה התכוון המפרסם, שהצרכן יעשה בעקבות קריאת המודעה?
                  ·  על איזו מוטיבציה "פורטת" אסטרטגית הפרסום (מוטיבציה שתניע את הצרכן לפעולה)?
                  ·  מהי אסטרטגית המסר?
מובאים כאן מבוא וראשי פרקים לשם התרשמות כללית, העבודה מפורטת וכוללת מושגים נדרשים בתקשורת שיווקית. בהצלחה! ניתוח מודעת פרסום – פלאפון – נס ה-SMS – באמצעות אדלר-חומסקי-ורשבסקי- בימוי: דרור שאול בחרנו בפרסומת הפונה עם מוצר שונה מהמוצרים הרגילים הזוכים לפרסום, שכן אין המדובר במוצר צריכה ישיר, שכן קהל היעד לפרסומת אינו מתבקש להוציא כסף על המוצר, אלא לקבלו במתנה. ברמה הישירה של פרסומת נס ה-SMS ה"מוצר" הינו הטבה של עד 1000 הודעות SMS חינם במהלך חנוכה ללקוחות פלאפון, אולם ברמה העקיפה, ה"מוצר" הינו נאמנות למותג, פלאפון. סמנכ"ל השיווק של פלאפון, ניר שטרן, מוסר כי חברת פלאפון בחרה בהטבה זו כיוון שהיא אמיתית ורלוונטית הניתנת לשימוש מיידי, לאור העובדה שבתקופת החגים נרשמת עלייה בצריכת שירות ה-SMS, כמו כן, מפורסם כי הקמפיין עולה לחברת פלאפון כשלושה מליון ₪. מטרת הפרסומת מטרת הפרסומת הינה לפתח נאמנות למותג. ברמת פלח השוק -פלאפון רוצה לגרום ללקוחותיה הקיימים להאמין במוצר שאותו היא רוכשת-
קהל היעד פירוט על קהל היעד הישיר והעקיף היתרונות המרכזיים של המוצר, הבאים לידי ביטוי בפרסום כולל המוצר הישיר והמוצר העקיף, היינו נאמנות והגדלת פלח שוק הסבר משכנע המנמק את הבסיס ליתרונות הנ"ל יעדי הפרסומת של פלאפון המוטיבציה של אסטרטגיית הפרסום המוטיבציה עליה פורטת הפרסומת היא המשפחתיות של תקופה זו, והצורך בניסים. כל חברה סלולרית פונה ל..
אסטרטגית המסר הצלחת אסטרטגיית המסר