ניהול פננסי

מקצוע
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3117

תקציר העבודה

                   עבודת מדולה  במסגרת קורס ניהול פיננסי "תקצוב תוכנית טיול שנתי"                                                                             ספטמבר 2007
תוכן העניינים:
מבוא                                                                                  3
תוצרי לימוד                                                                        3
סקירת ספרות                                                                     
4              שלבים בתהליך התקצוב                                                       5
מלכ"ר                                                                                 6
בניית התקציב                                                                     
6 תרומת התקציב לניהול יעיל ואפקטיבי                                 6
שיטות תקציב                                                                      7
תקציב על בסיס אפס                                                            7
שיטת התמחיר לתוכנית הטיול                                             8    תיאור התוכנית                                                                     8
תקציב תוכנית הטיול A                                                       9
תקציב חלופה לטיול B                                                        10 דוחות בקרה                                                                       
1 1
ניתוח דוחות כספיים                                                            12  סיכום                                                                                  14
ביבלוגרפיה                                                                         15
מבוא:
בעבודה הזו אסקור תהליך של תכנון, ביצוע, תקצוב ובקרה של פעילות בית ספרית תוך כדי שימוש בדוגמאות לפעילות מעין " הצעת תקציב לטיול".
העבודה תעסוק בבניית התקציב לתוכנית הטיול בבית הספר המאפיין העיקרי של התקציב הוא שהתקציב נבנה לפי שיטת  " תקציב פעולות"וזאת מכיוון שבית הספר הינו מלכ"ר ז"א שכל ההכנסות שבית הספר יגייס למטרת    התוכנית יהיו שוות בדיוק להוצאות לתוכנית מכיוון שהחלק העיקרי של ההכנסות בא מהורי התלמידים. גם כן הוא מחייב עמידה בתכנית עבודה אשר מגשימה את המטרות וגם כן מחייב תקצוב אלטירנטיבה חילופית.
התשלומים מההורים ביחד עם הכנסות אחרות ( תמיכה של הערייה) מאמורים להיות שוות להוצאות על תוכנית הטיולים.(Henry m. Levin.1994)ׁ אני משערת את ההוצאות לטיול מחלקים את הסכום בין הגורמים המספקים את ההכנסות כדי שלא יוצר מצב של חוסר נזילות. אני בונה את דווח תזרים המזומנים תוך כדי בניית תזרים ההכנסות.
תוצרי לימוד:
היכולת לסקור באופן ביקורתי את הממדים הטכניים בניהול פיננס ויישומן האישי מבחינת הבקרה           והשליטה על משאבים פיננסים במצב החינוכי האישי שלהם.
היכולת להעריך את תוצרי התקצוב במונחים של יעילות הארגון שלהם, האיפקטיביות שלו ורחיותו           הכלכלית.