עבודה בעקרונות השיווק ציון A

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4189
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נציג את ענף מכוני הכושר בישראל ונתמקד ברשת מכוני הכושר  "SWEAT" בפרט, הנחשבת לאחת מהרשתות הרציניות והמובילות בתחומה.
בשלב הראשון ננתח את סביבת העבודה החיצונית והפנימית (מודל ה- PEST ומודל ה- PORTER),ואת ה- ,SWOT אשר מלמד על ההזדמנויות והאיומים העומדים בפני הרשת בשיווק מכון כושר זה, חוזקותיה וחולשותיה.
בשלב השני, נציג את גישת פילוח השוק של הרשת, קהל המטרה שלה ואת מפת המיצוב של הרשת ביחס למתחרותיה בשוק.
לסיום, נציג את תמהיל השיווק של הרשת המבטא את אסטרטגיית השיווק הכוללת שלה וננתח את מטריצת הרשת על מנת להמליץ על אסטרטגיה שיווקית מורחבת. תוכן העניינים                                                              עמוד מבוא
–..4
סקירה ענפית – ענף מכוני הכושר –…5
ניתוח סביבת מאקרו באמצעות מודל ה P.E.S.T –..5
ניתוח באמצעות מודל חמשת הכוחות של פוטר –…7
הסביבה התחרותית של "SWEAT" –10 אנליזה ומבנה ארגוני של "SWEAT" -…12
ניתוח SWOT ..14
MSTP      פילוח השוק ובחירת קהל המטרה -..16
     מפת המיצוב, בידול —
תמהיל השיווק – P4
–..
סיכום והמלצות .
ביבליוגרפיה -.
מבוא
מטרת העבודה בחרנו להתמקד ולנתח את פעילותה השיווקית של רשת מכוני הכושר  SWEAT.
נבדוק את הסביבה התחרותית בענף מכוני הכושר ונתייחס לפעילותה של רשת .SWEAT במסגרת העבודה נבצע מחקר משני הכולל:                                                                                       ü      איסוף אינפורמציה על רשת מכוני הכושר SWEAT.
ü       מידע על מכונים אחרים המתחרים באותו שוק.
v               סקירה ענפית.                                                                                                      v               סביבה תחרותית.                                                                                                 v               מיצוב הרשת ביחס למתחרותיה.                                                                             ü      השוק והסביבה העסקית.                                                                                                        v               ניתוח סביבת המאקרו.
v               ניתוח סביבת המיקרו. v               האיומים וההזדמנויות שעומדים בפני SWEAT .
v               תמהיל המוצר, המקום, המחיר והשיווק.                                                                                                      לסיום, נציג את המלצותינו לשיפור האסטרטגיה העשויות להביא את הרשת להמשך צמיחה והצלחה בענף.