שיווק- פתיחת משחקיה במרכזי שירות של סלקום

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

עבודה בשיווק תיאור המוצר:
בחרתי לעשות את הפרויקט על  מוצר קיים מרכזי השירות של חברת סלקום.
סלקום הינה חברת תקשורת המובילה בישראל מזה עשר שנים. נכון לשנת 2008 חברת סלקום מונה 3 מליון לקוחות. מנכ"ל החברה (עמוס שפירא) שם דגש על מתן שירות ללקוחות ערך המגדיר את תפקידה של חברת סלקום בחיי הלקוח. לחברה יש מרכזי שירות פזורים ברחבי הארץ המספקים שירותים נרחבים ללקוחותיה.
בעולם התקשורת הדינמי, המהיר והתחרותי חברת סלקום מחויבת להתרענן, להתעדכן ולהתאים עצמם למציאות עסקית משתנה. כמובילי השוק מוטלת על החברה אחריות להתחדש- לקחת את הטוב מן העבר והווה ולהעניק לו משמעות חדשה, ברורה יותר, תחרותית יותר ואהובה יותר.
הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר לקיום והתפתחות החברה, אבל כדי להגיע לבסיס לקוחות רחב עם נאמנות גבוהה ולאורך זמן ברצוני לשווק את מרכזי השירות של סלקום שיכללו בתוכם פינת משחקייה לילדים. פינת המשחקייה פותרת להורים את בעיית ההגעה עם הילדים למרכזי השירות במקום לשמור עליהם בבית או העסקת הילדים במזמן שעסוקים במרכז השירות.
מצגת בת 10 שקופיות