סמינר שיווק ניתוח שוק ומוצר - מצגת לוריאל
מוסד לימוד | אוניברסיטת רייכמן |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מוצר, מצגת, ניתוח, סמינר, שוק, שיווק |
שנת הגשה | 2006 |
תקציר העבודה
מצגת בת 29 שקופיות, באנגלית העוסקת בחברת לנקום The Market – History • Until 1997 the body care market (globally & locally) was characterized by slow growth and small number of products.
• Since then, all companies competing in the market commenced to take special care to women’s wants and needs. Consequently, niche products began to appear and became a global trend.
• Example to that point is firming, exfoliating, anti-ageing etc.
• These became the catalyst and the main growing opportunities of the Bodycare market.
• The global cosmetic market is valued by $110B.
• According to BDI, the local cosmetic market is valued by $400M.
• The care products constitutes 27% of the local cosmetic market.
• The Bodycare market is consider to be
6 % of the care products market (worth of $7M).