עבודה בקורס מבוא לשיווק. ציון העבודה:98.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1010
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

·       מיתוג המוצר כיוקרתי ואיכותי- המחיר עשוי לשמש מדד לאיכות. צרכנים רבים מאמינים כי מחיר גבוה רומז על מוצר איכותי ולהפך. מתוך רצון למתג עצמם כשוקולד איכותי העשוי משוקולד בלגי משובח, בוחרים Chocohealt לתמחר את מוצריהם במחיר גבוה באופן משמעותי מזה של שוקולדים אחרים, כך שהוא לא ייחשב "סתם" שוקולד יקר.
·       יצירת בידול- חברות רבות נוהגות כיום להציע את מוצריהן במרווחי מחירים שונים מהמתחרים- נמוך, בינוני וגבוה. ההחלטות על מרווחי המחירים צריכות לקחת בחשבון את ההבדלים בעלות המוצרים המתחרים ובאיכות המבדלת את המוצר מהמוצרים המתחרים. רמות המחירים השונות צריכות להיות רחוקות זו מזו במידה מספקת בכדי ליצור רושם שקיים הבדל של ממש בין ההצעות השונות.